  • 1. Data: 2009-01-19 21:57:15
    Temat: multi->inteligo jak szybko
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    hej
    przelewając teraz (w nocy) kasę z multibanku na inteligo mam szansę
    zobaczyć tę kasę jutro na koncie docelowym?
    próbowałem liczyć sesje eliksirowe ale nie jestem pewien czy dobrze
    interpretuję:)
    jakby ktoś odpowiedział, będę wdzięczny

  • 2. Data: 2009-01-19 21:59:07
    Temat: Re: multi->inteligo jak szybko
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    n...@o...eu pisze:
    > przelewając teraz (w nocy) kasę z multibanku na inteligo mam szansę
    > zobaczyć tę kasę jutro na koncie docelowym?

    Przelewając pieniądze w ten sposób ZAWSZE miałem je na koncie dnia
    następnego.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-01-19 22:05:33
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    > Przelewając pieniądze w ten sposób ZAWSZE miałem je na koncie dnia
    > następnego.
    dzięki za potwierdzenie!

    w multi jest wychodząca KIR (co to KIR u diabła?) o 5:55
    przychodząca w inteligo "od 10:30"

    czyli powinno przyjść i jeszcze zdążę je puścić z inteligo kolejną
    wychodzącą.

    uf:)

  • 4. Data: 2009-01-20 09:41:51
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>