  • 11. Data: 2009-06-02 21:43:39
    Temat: Re: multi - opłata za kartę debetową
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-02, Marcin <u...@u...eu> wrote:

    [...]

    > Nie kazdy przelicza kazde 5 minut zycia na pieniadze.

    Ja zwykłem przeliczać każde 5 minut pracy na pieniądze.

    > Zwlaszcza, ze unikniecie oplat w banakch za wplywy
    > mozna rozwiazac przez zlecenia stale i w 5 minut rozwiazujemy problem
    > na wiele miesiecy.

    Jak tam chcesz. Ja ich unikam po prostu posiadając inne konto.

    > A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

    Tzn. co? Udawać przed kimś, że się ma wpływy większe niż rzeczywiste?
    A może hobby polegające na "oszukiwaniu tego wrednego systemu"? :)
    Come on.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-06-02 21:48:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-02, Mariusz <e...@n...op.pl> wrote:

    [...]

    > A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla
    > utrzymania AQ nie chcę się bawić.

    Konta o bardzo przyzwoitych parametrach to ma w tej chwili Alior Bank
    i Nordea (konto Spectrum). Oba oferują bezpłatne wszystkie bankomaty,
    Nordea ma lepszą ofertę jeśli chodzi o oprocentowanie kredytów
    odnawialnych (lepszą niż Multibank Aquarius), a Alior ma lepszą
    ofertę jeśli chodzi o oprocentowanie depozytów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-06-03 11:00:30
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A ja tak przy okazji chcialem sie zapytac czy faktycznie odliczaja Wam oplate
    za debetowke po przekroczeniu tych 500pln? Bo mi cos nie chca odliczyc
    pobranych 2pln i nie wiem czy to ogolnie im nie dziala, czy TEZ JAK ZWYKLE W
    TYM BANKU trzeba do nich zadzwonic i "ktos" cos przestawi zeby dzialalo????
    Zaczynam byc na nich wsciekly, sa gorsi niz polbank i eurobank - a myslalem
    ze to na tamte banczki trzeba "uwazac" bo oszukuja...

  • 14. Data: 2009-06-03 16:08:30
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mariusz <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Zaczynam byc na nich wsciekly, sa gorsi niz polbank i eurobank - a myslalem
    > ze to na tamte banczki trzeba "uwazac" bo oszukuja...

    Za to poprawiła się "zwracalność" opłat za konto. Teraz jest tego samego dnia
    (pobranie i zwrot miałem 01.06)

  • 15. Data: 2009-06-03 17:03:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
    > A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

    Ja zamieniłem Aquariusa na zwykłe konto Multi. Aquarius i tak w praktyce
    nic nie daje (taryfa Classic).

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-06-03 17:24:52
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ja zamieniłem Aquariusa na zwykłe konto Multi. Aquarius i tak w praktyce
    > nic nie daje (taryfa Classic).

    Ja nic nie zmieniłem - AQ Intensive, nic się dla mnie nie zmieniło i cały czas
    uważam, że to najlepsze konto bieżące na rynku.

  • 17. Data: 2009-06-03 18:22:45
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Jak tam chcesz. Ja ich unikam po prostu posiadając inne konto.

    Ale jak bys mial w Multi konto to na nowe musisz poswiecic
    znacznie wiecej czasu niz na zlecenie przelewu.

    > Tzn. co? Udawać przed kimś, że się ma wpływy większe niż rzeczywiste?
    > A może hobby polegające na "oszukiwaniu tego wrednego systemu"? :)
    > Come on.

    Ktos do tej pory mial konto Multi AQ za darmo, teraz podniesli kwote
    wplywow zwalniajaca z oplaty i juz kotno staje sie platne.
    Wiec nie widze nic dzinwego, ze kots chce nadla nie placic.
    Zwlaszcza, ze te 5 minut 'pracy' na przlelewy jest warte 19,5 PLN
    (w przypadku AQ Classic).

    Co innego robic sobie super historie wlasnymi przelewami
    zeby dostac duzy kredyt na ktory w rzeczywistosci mnie
    nie stac a IMHO cos innego dla zniesienia oplaty za konto.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 18. Data: 2009-06-03 18:53:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-03, Marcin <u...@u...eu> wrote:

    [...]

    > Ale jak bys mial w Multi konto to na nowe musisz poswiecic
    > znacznie wiecej czasu niz na zlecenie przelewu.

    Mam konto w Multi. Jakoś się bez kombinowania obywam.
    Mam też konta w mBanku, Citi, Inteligo i Aliorze,
    i za żadne nie płacę (poza odsetkami od wykorzystanego debetu).

> [...]
    > Wiec nie widze nic dzinwego, ze kots chce nadla nie placic.
    > Zwlaszcza, ze te 5 minut 'pracy' na przlelewy jest warte 19,5 PLN

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie każdemu się chce w to bawić?
    Skoro komuś się opłaty z ukrycia nie podobają i nie lubi się
    w to bawić, to można przecież znaleźć sporo sensownych
    alternatyw.

    > Co innego robic sobie super historie wlasnymi przelewami
    > zeby dostac duzy kredyt na ktory w rzeczywistosci mnie
    > nie stac a IMHO cos innego dla zniesienia oplaty za konto.

    Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść
    pod próbę wyłudzenia. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-06-03 19:18:57
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Zostaw sobie zwykłe konto ale bez karty debetowej. Do tego otwórz rachunek
    > w Alior

    Przejrzałem sobie ofertę Aliora i rzeczywiście, dobra sugestia na obecną
    chwilę. A jak Multi zrobi kolejny numer z cichym wprowadzeniem opłat (może
    za sms z hasłami albo za przelewy) to wtedy dopiero go opuszczę. Myślę, że
    to tylko kwestia czasu...

    dzięki i pozdrawiam
    Mariusz

  • 20. Data: 2009-06-03 19:32:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-03, Mariusz <e...@n...op.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > za sms z hasłami albo za przelewy) to wtedy dopiero go opuszczę. Myślę, że

    Sprawdź jeszcze tu:
    http://www.konkurs.aliorbank.pl/
    bo chyba teraz mają konkurs gdzie dostajesz roczne zwolnienie z opłaty
    za kartę debetową.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl