-
1. Data: 2005-01-14 11:36:11
Temat: [multi] - reakcja banku na sugestie klienta dotyczące funkcjonowania aplikacji internetowej
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
Wygasło mi zlecenie stałe, któremu zapomniałem przedłużyć ważności, i
zniknęło bez żadnego uprzedzenia, komunikatu etc. - a to duża niedogodność -
łatwo przegapić i narobić sobie problemów ze stałymi płatnościami.
Pomyślałem sobie, że zasugeruję bankowi ten problem i sposób jego
rozwiązania - i zgłosiłem temat via mail. Pani zadzwoniła do mnie dzisiaj,
starannie zidentyfikowała, po czym wysłuchała co miałem do powiedzenia,
zapisała i obiecała wpuścić temat do obrotu. Ciekawe, czy i kiedy wygasłe
zlecenia stałe pozostaną widoczne na ekranie (np. wyróżnione szarym kolorem
tekstu), aby użytkownik sam mógł zdecydować co dalej z nimi robić - usunąć
czy wznowić :)
T.