  • 1. Data: 2005-01-14 11:36:11
    Temat: [multi] - reakcja banku na sugestie klienta dotyczące funkcjonowania aplikacji internetowej
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Wygasło mi zlecenie stałe, któremu zapomniałem przedłużyć ważności, i
    zniknęło bez żadnego uprzedzenia, komunikatu etc. - a to duża niedogodność -
    łatwo przegapić i narobić sobie problemów ze stałymi płatnościami.
    Pomyślałem sobie, że zasugeruję bankowi ten problem i sposób jego
    rozwiązania - i zgłosiłem temat via mail. Pani zadzwoniła do mnie dzisiaj,
    starannie zidentyfikowała, po czym wysłuchała co miałem do powiedzenia,
    zapisała i obiecała wpuścić temat do obrotu. Ciekawe, czy i kiedy wygasłe
    zlecenia stałe pozostaną widoczne na ekranie (np. wyróżnione szarym kolorem
    tekstu), aby użytkownik sam mógł zdecydować co dalej z nimi robić - usunąć
    czy wznowić :)

    T.