-
1. Data: 2003-04-29 09:02:33
Temat: multilinia - zajete
Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>
czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
--
M.
-
2. Data: 2003-04-29 09:48:19
Temat: Re: multilinia - zajete
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
wiadomości news:Xns936C7057B6F8Bmichalusenetblaaireu@193.110.12
2.80...
> czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
> citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
> ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
To multi też??? :-)
Nie no, www nie działa, telefon też. :-)
A trzymajcie Wy sobie te pieniądze w tych dwóch pseudobankach, ja wolę
zapłacić kilka PeeLeNów miesięcznie i mieć do nich dostęp. :-)
Chyba będę musiał przenieść nadwyżki z eMaxa gdzieś indziej. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
3. Data: 2003-04-29 10:18:28
Temat: Re: multilinia - zajete
Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b8lhpm$qi9$1@news.onet.pl
>> czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla
>> zajeta? bo mi w citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny
>> wydzwaniam do multibanku bo sie ichni serwis internetowy
>> zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
>
> To multi też??? :-)
Hmmm. Ciekawe. Potwierdzam SPOWOLNIENIE dostepu internetowego
do MultiBanku, ale korzystac sie z niego moim zdaniem da, co
prawda jest to troche uciazliwe, np. gubia sie el. grafiki
ale serwis dziala. Na Multi-linie nie dzwonilem bo nie mialem
potrzeby.
--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.
-
4. Data: 2003-04-29 10:21:52
Temat: Re: multilinia - zajete
Od: "pix" <p...@w...pl>
> To multi też??? :-)
>
> Nie no, www nie działa, telefon też. :-)
>
> A trzymajcie Wy sobie te pieniądze w tych dwóch pseudobankach, ja wolę
> zapłacić kilka PeeLeNów miesięcznie i mieć do nich dostęp. :-)
Multi nie jest znowu taki pseudo - jak wszystkie kanały zawiodą
to przeciez zawsze możesz przespacerować się do oddziału ;-)
Pix
-
5. Data: 2003-04-29 10:41:03
Temat: Re: multilinia - zajete
Od: "Tomasz Kramnik" <t...@N...gazeta.pl>
Michał Lesiak (bler) <m...@b...eu.org> napisał(a):
> czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
> citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
> ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
>
To nie żaden pseudobank jak tu ktoś napisał. Powstrzymajcie się od takich
komentarzy bo cała ta grupa zaczyna przypominać gromadę wiecznie
niezadowlonych konsumentów. Aż się czytać odechciewa. Ufff....
A co do Multibanku, to chyba cały BRE Bank ma dzisiaj awarię, bo mBank nie
działa i jakikolwiek dostęp do Multi też nie. Mogliby chociaż na stronie
umieścić informację, że jest awaria i ile mniej więcej potrwa.
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2003-04-29 10:47:08
Temat: Re: multilinia - zajete
Od: "Darek" <g...@p...fm>
Przez WWW dziala ale bardzo opornie?
Użytkownik "Tomasz Kramnik" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b8lkrv$l5n$1@inews.gazeta.pl...
> Michał Lesiak (bler) <m...@b...eu.org> napisał(a):
>
> > czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi
w
> > citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
> > ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
> >
>
> To nie żaden pseudobank jak tu ktoś napisał. Powstrzymajcie się od takich
> komentarzy bo cała ta grupa zaczyna przypominać gromadę wiecznie
> niezadowlonych konsumentów. Aż się czytać odechciewa. Ufff....
>
> A co do Multibanku, to chyba cały BRE Bank ma dzisiaj awarię, bo mBank nie
> działa i jakikolwiek dostęp do Multi też nie. Mogliby chociaż na stronie
> umieścić informację, że jest awaria i ile mniej więcej potrwa.
>
> Tomek
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/