  • Data: 2010-02-03 21:36:44
    Temat: naciągany mailing OPEN Finance.
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Załadam lokatę w OF. Na koniec prośba o podanie adresu znajomego, żeby mu
    Open zarekomendował swoje produkty. Dla testów podałem swój email I co
    dostałem? Polecam produkt, którego nie znam! Lekkie przegięcie.

    MichalL

    "
    Witaj,

    Twój znajomy Michał L..... poleca Ci Lokatę Timingową, połączenie
    tradycyjnej lokaty bankowej oraz funduszu inwestycyjnego w jednym produkcie.

    Sprawdź szczegóły na http://lokaty.open.pl/form1/75/

    Pozdrawiamy,
    Internetowy Oddział Open Finance
    www.lokaty.open.pl