  • Data: 2006-04-13 17:59:35
    Temat: nagrody mastercard - znowu ja :)))
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to już 3 i 4 nagroda w konkursach mastercard na koncie moim lub żony :)))
    tym razem nieco pomogłem losowi - co nie jest trudne o ile dobrze przeczyta
    się regulamin, szczególnie w zakresie nagród gwarantowanych

    ja mogę nagrodę gwarantowaną otrzymać tylko raz, więc jeśli ktoś bardzo
    chce, a sam na to nie wpadnie proszę pisać na priva :))

    oczywiście wcześniej zapraszam na moją stronkę i proszę o kliknięcie w
    bannerek - zawsze kilka groszy więcej będzie na koncie

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)