  • 41. Data: 2002-03-17 13:53:57
    Temat: Re: Akceptowalnosc kart
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > domu
    >
    > za GW zaplacisz karta?

    > 5 PLN  za piwo? powodzenia

    już tak robiłem najmniejsza transakcja moja to za 3.40zł kartą

    > wypata gotowki z obcego bankomatu = prowizja

    > kary tez nie zaplacisz karta ;-P

    może mnie nie złapią:)

    > marginalna ilosc Kin - w Kielcach takich nie ma

    w szczecinie jest jedno

    > czesciej jestes w Polsce czy zagranica?

    zagranicą

  • 42. Data: 2002-03-17 13:57:10
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Poza tym VIP w Pekao SA a co to za rarytas...

    napewno niejest nim każdy polak:)

  • 43. Data: 2002-03-17 13:59:31
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > a co Ty jeden VIP jestes, ha ha.
    > W Multibanku to klientow uswiadczysz tylu ze ho ho ho. ;)))

    napewno vipem nie jest każdy polak.

  • 44. Data: 2002-03-17 14:05:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > napewno vipem nie jest każdy polak.

    Nie kazdy ma w Multibanku konto ;)
    A potencjalnych VIPow w Pekao masz ho ho ho albo wiecej. Nio i za te ekstra
    usluge odpowiednio wiecej placisz...

  • 45. Data: 2002-03-17 14:06:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > napewno niejest nim każdy polak:)

    Kazdy nie, ale taki wyjatkowy to nie jestes....

  • 46. Data: 2002-03-17 14:11:43
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Nie kazdy ma w Multibanku konto ;)
    > A potencjalnych VIPow w Pekao masz ho ho ho albo wiecej. Nio i za te ekstra
    > usluge odpowiednio wiecej placisz...

    ale oferta pekao w zakresie kart jest dużo większa od multi

  • 47. Data: 2002-03-17 14:12:05
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Kazdy nie, ale taki wyjatkowy to nie jestes....

    liczy się całokształt , a pekao to fragment snobizmu

  • 48. Data: 2002-03-17 14:33:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale oferta pekao w zakresie kart jest dużo większa od multi

    narazie, zobaczymy za jakis czas. Ale oprocentowanie ma chyba lepsze i
    obsluge ;)

  • 49. Data: 2002-03-17 14:34:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Poza tym VIP w Pekao SA a co to za rarytas...

    Nie tylko Pekao, duzo jest takich smiesznych kont 'vip-owskich'. Jezeli ktos
    chce faktycznie olsnic karta to mysle, ze powiniem mniec conajmniej jedna z
    wymienionych ponizej
    Diners Club, Visa Platinum, American Express [z wylaczeniem Millennium],
    MasterCard World Signia
    dodam, ze kolejnosc przypadkowa nie jest :). I dotyczy oczywiscie kart
    wydawanych przez polskie banki.
    Aha, kilka dni tenu Diners Club Polska podal ze wydali 6.000 kart, podobno
    rok temu bylo ich tylko 3.000 ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 50. Data: 2002-03-17 14:36:28
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > narazie, zobaczymy za jakis czas. Ale oprocentowanie ma chyba lepsze i
    > obsluge ;)

    oprocentowanie sie nie liczy,
    obsługa jest dobra,
    a karty....