  • 1. Data: 2006-03-12 18:58:21
    Temat: najlepsze lokaty - [fortis]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witam,
    mam troche wolnej gotowki i chcialbym ja umiescic na czyms wyzej
    oprocentowanym niz ror. Warunkiem jednak jest dosc duza plynnosc, czyli
    lokaty powinny miec dosc krotki tenor.
    Zrobilem szybkie badanie rynku i wstepnie wybralem 7-dniowe w Fortisie.
    Orpcentowanie 3,5%. Minimalna wartosc lokaty 2000 pln.
    Czy komus przychodzi do glowy lepsza propozycja? Zaleta tej oferty jest to,
    ze zakladajac lokate na max 3700 nie placimy belkowego. I tu moje dodatkowe
    pytania...
    Czy Planet pozwala na zalozenie dowolnej ilosci takich samych lokat?
    Czy przypadkiem jak tego samego dnia zapadna 2 lokaty nie zostanie naliczony
    podatek?
    Czy Planet pozwala na zakladanie lokat w dni wolne od pracy i czy dzien
    zapadalnosci lokaty moze wystapic w dzien wolny od pracy (czy moze
    rozliczenie nastepuja w pierwszy dzien roboczy)?

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2006-03-12 19:06:47
    Temat: Re: najlepsze lokaty - [fortis]
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > dzien zapadalnosci lokaty moze wystapic w dzien wolny od pracy (czy
    > moze rozliczenie nastepuja w pierwszy dzien roboczy)?

    a Polbank czy Lukas i ich RO?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-03-12 19:14:44
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Lukas i ich RO?

    Właśnie, teraz 4%. wypłata w dowolnym momencie, ale tylko raz w miesiącu.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 4. Data: 2006-03-12 19:22:13
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Czy Planet pozwala na zalozenie dowolnej ilosci takich samych lokat?
    Do 5 testowałem.

> [...]
    > zapadalnosci lokaty moze wystapic w dzien wolny od pracy (czy moze
    > rozliczenie nastepuja w pierwszy dzien roboczy)?
    O ile dobrze pamiętam można w każdy dzień. Jednak jeśli operacja jest po 21,
    to księguje się dopiero w następnym dniu.

  • 5. Data: 2006-03-12 19:28:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > Właśnie, teraz 4%. wypłata w dowolnym momencie, ale tylko raz w
    > miesiącu.

    W przypadku Polbanku czy INGa czy mBanku nie trzeba ponosic oplat za
    rachunek

  • 6. Data: 2006-03-12 19:43:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:dv1spd$ht0$1@news.onet.pl...

    > W przypadku Polbanku czy INGa czy mBanku nie trzeba ponosic oplat za
    > rachunek

    W fortisie tez jest promocja, 12 m-cy bez oplaty [dla rach silver, gold]. W
    przypadku rachunkow oszczednosciowych wchodzi w rachube belkowe, wiec 4%
    daje tyle samo ile 3,5% na lokacie w fortisie. Zaplanowalem, ze zaloze
    lokaty po 3500 tak zeby codziennie, ktoras z nich miala termin zapadalnosci.
    Calosc srodkow bede mogl wycofac maksymalnie w ciagu 6 dni. A gdybym
    potrzebowal wczesniej to straty nie beda az tak wielkie.

    BTW
    Wiecie, ze najwyzsze oprocentowanie na lokatach oferuje Nordea? ;)

    1 miesiąc 3 miesiące
    5,55% 5,00%
    7,55% 6,00%
    9,55% 7,00%