  • 1. Data: 2009-05-11 14:08:36
    Temat: najtansza prowizja za płatności kartowe dla malenkiej firmy internetowej - GDZIE?
    Od: k...@o...pl

    ecard 2,50% +0,30

    najbardziej uwiera mnie te 0,30 bo sprzedaję usługi o cenie ok. 18 zł
    2,5% = 0,45
    0,30 = 0,30
    ===========
    razem 0,75 = 4 i 1/6%

    czy potraficie wskazać inną tańszą firmę?
    choćby miala te 2,5% ale bez dodatkowych 0,30 to byłoby super

  • 2. Data: 2009-05-11 14:38:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl>news:653d.00000840.4a083164@
    newsgate.onet.pl

    > czy potraficie wskazać inną tańszą firmę?
    > choćby miala te 2,5% ale bez dodatkowych 0,30 to byłoby super

    Sprawdź tutaj:
    www.przelewy24.pl

  • 3. Data: 2009-05-11 20:12:04
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Sprawdź tutaj:
    > www.przelewy24.pl

    taaa... 3% min.60gr

    Pozdr.,
    Pio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4065
    (20090511) __________

  • 4. Data: 2009-05-12 20:14:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 5. Data: 2009-05-12 20:16:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > taaa... 3% min.60gr

    Przy 18 zl sie oplaca - masz 60 gr zamiast 75 gr, czyli 3 1/3 zamiast 4 i
    1/6

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-13 10:13:36
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Piotr pisze:
    > taaa... 3% min.60gr

    Aż do kwoty 60zł platnosci24.pl są bardziej opłacalne.

    Wziąłem pod uwagę tylko dwa kryteria dla obu przypadków - wymienione
    prowizje procentową i stałą.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 7. Data: 2009-05-13 16:45:02
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Aż do kwoty 60zł platnosci24.pl są bardziej opłacalne.
    >
    > Wziąłem pod uwagę tylko dwa kryteria dla obu przypadków - wymienione
    > prowizje procentową i stałą.

    Biorac pod uwage transakcje 18 zl:

    Ecard 2,5% + 0,3 PLN = 0,45 + 0,3 = 0,75 PLN
    Przelew24 3% min 0,6 PLN = 0,54 = 0,6 PLN
    Dotpay 2,9% min 0,3 PLN = 0,52 = 0,52 PLN

    Pozdr.,
    Pio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4071
    (20090513) __________

  • 8. Data: 2009-05-13 18:22:36
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Piotr pisze:
    > Ecard 2,5% + 0,3 PLN = 0,45 + 0,3 = 0,75 PLN
    > Przelew24 3% min 0,6 PLN = 0,54 = 0,6 PLN
    > Dotpay 2,9% min 0,3 PLN = 0,52 = 0,52 PLN

    W takim porównaniu do kwoty pojedyńczej płatności w wysokości 75zł
    wygrywa dotpay.pl, zaś powyżej kwoty 75zł - ecard.pl.

    Jeśli masz zamiar dodać jeszcze jakiś pośredników do zestawienia to wal
    od razu komplet, nie krępuj się. :)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl