  • 11. Data: 2002-05-13 16:27:31
    Temat: Re: [negatywny] BZWBK chyba trzeba ich zmienic
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli do wszystkich bankow mozna zrobic przelew (nie mialem z tym nigdy
    > problemow), a akurat do multibanku nie, to moze multibank jest do kitu i
    odbija
    > przelewy z BZWBK???

    Nie wiem, ale w Fortisie, mBanku, LGNET, i Inteligo nie zanotowalem zadnych
    problemow. Takie kwiatki zdarzaja mi sie tylko tutaj.....

  • 12. Data: 2002-05-13 18:12:32
    Od: tom_w <t...@z...opole.tpsa.pl>

    AMRA wrote:

    > Ze oni nie maja dostepu do Internetu i zebym dzwonil do Poznania albo na
    > numer 0801240240 (powinno byc 0800 - tyle ze to automat).
    >
    > Wczesniej istotnie bylo ok, ale teraz - nie dziala - probowalem wpisywac
    > numer Multi na przerozne sposoby - nic nie dawalo....

    Mają źle wgraną bazę przyporządkowań. Też to miałem. Poradzono dzwonić do oddziału co
    też zrobiłem.

    Po drugiej poprawie przez lokalnego informatyka ruszyło.

    Pozdrawiam
    Tom W