eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raznieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: froff <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: nieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz
    Date: Fri, 03 Feb 2012 22:36:06 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <jghk07$i5j$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-211-159.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1328304968 18611 89.74.211.159 (3 Feb 2012 21:36:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Feb 2012 21:36:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.21) Gecko/20110831
    Thunderbird/3.1.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566464 pl.soc.prawo:697765
    [ ukryj nagłówki ]

    Widzę, że rozgorzała niezła pyskówka, jakieś chamisko nawet od serca mi naubliżało,
    ale na szczęście
    jestem odporny na działalność mend internetowych.

    A teraz do rzeczy: jest ciekawy ciąg dalszy tej sprawy:

    Jak się okazało, pieniądze da się odzyskać ale i tak nie będziemy tego robić, bo
    rzeczona osoba, za
    którą płaciłem nie chce tego anulować a chce mi zapłacić. Jest jednak pewien szkopuł.

    Mianowicie: doklikałem się na ich stronie internetowej do ustawień konta.
    Tam znalazłem dane mojej karty a także opcję automatycznego odnawiania.
    Wyłączyłem ją.
    Ale dane mojej karty nadal tam są i nie znalazłem żadnego sposobu, aby je usunąć.
    Teraz zatem osoba, która dysponuje kontem może sobie bez mojej wiedzy i zgody włączyć
    ponownie
    automatyczne odnawianie i znowu obciążać moją kartę! Może też do woli kupować na moje
    konto
    inne produkty:


    "Czy chcesz skorzystać z opcji automatycznego odnowienia subskrypcji lub możliwości
    dokonania zakupu
    jednym kliknięciem myszy? Te opcje wymagają, aby w profilu znajdowały się prawidłowe
    informacje o
    karcie kredytowej. W przypadku wprowadzenia poniżej nowych informacji o karcie
    kredytowej karta ta
    będzie używana w przyszłości przy każdym automatycznym odnowieniu subskrypcji oraz
    przy zakupach
    jednym kliknięciem myszy."


    To jest dopiero kwiatek!
    Wysłałem maila, w którym stanowczo domagam się usunięcia z ich systemu danych mojej
    karty
    kredytowej. Ciekawe czy odpiszą i co. Tej sprawy im nie odpuszczę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1