  • 11. Data: 2009-08-05 17:34:35
    Temat: Re: no to lecim w dół...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dziwnie rozjechaly sie dzisiaj eurusd i kabel wzgledem WIG20.

    D.

  • 12. Data: 2009-08-05 19:20:57
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dziwnie rozjechaly sie dzisiaj eurusd i kabel wzgledem WIG20.
    >

    > D.

    Właśnie tak jakoś jest ostatnio z jakichś nieznanych mi powodów. Mam
    wrażenie, że eurousd, który nie chce spaść poniżej 1,43 nie pozwala na
    większą zwałę w USA i teraz S&P500 z powrotem zapiernicza w kierunku 1000
    pktów. Możemy mieć jutro wysokie otwarcie jak to się tak dalej potoczy w
    stanach.

  • 13. Data: 2009-08-05 19:43:56
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-08-2009 o 17:41:12 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Tylko pytanie co dalej, bo jakby RGR się robiło. Ale u nas takie formacje
    > nie działają, wszystko zależy od USA...

    działaja . zobacz http://stooq.pl/q/?s=wig20&c=10d&t=l&a=ln&b=0
    Widac?
    Takiego scenariusza sie obawialem wczoraj. Z kolei na wykresie miesiecznym
    widac 2 garbiki. Jak sie wymaluje trzeci moze byc smutno posiadaczom
    akcji. 2150 wydaje sie istotnym poziomem dla misi.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 14. Data: 2009-08-05 21:15:39
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > pktów. Możemy mieć jutro wysokie otwarcie jak to się tak dalej potoczy w

    Są osoby, które nazywają to "zawyżaniem przed zwałą" (w przeciwieństwie do
    "zaniżania przed odpałem").
    Coś w tym musi być!! ;)
    Dombrek