  • 1. Data: 2009-04-08 12:16:04
    Temat: notowania historyczne cen oleju opałowego, gdzie ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Szukam, ale coś mi słabo idzie...
    pomóżcie dobrzy ludzie, chciałbym ustalić cenę średnioroczną (mniej wiecej)
    za 2008.

    george

  • 2. Data: 2009-04-08 15:55:50
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 08-04-2009 o 14:16:04 george <g...@v...pl> napisał(a):

    > Szukam, ale coś mi słabo idzie...
    > pomóżcie dobrzy ludzie, chciałbym ustalić cenę średnioroczną (mniej
    > wiecej)
    > za 2008.

    http://tinyurl.com/dypt8t

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-04-08 16:04:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "msz" <C...@w...pl> wrote in message
    .

    > http://tinyurl.com/dypt8t

    link co prawda nie zadziałał.. ale znalazłem dzieki niemu to co potrzebne.
    dzieki :).

    george

  • 4. Data: 2009-04-08 16:08:56
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 08-04-2009 o 18:04:17 george <g...@v...pl> napisał(a):

    > link co prawda nie zadziałał.. ale znalazłem dzieki niemu to co
    > potrzebne.
    > dzieki :).

    dziwne... kiedys mozna bylo kopiuj-wklej do excela/OO i sobie je
    opracowac. teraz opera mi sie poddaje, a ja dzieki bogu nie mam juz takiej
    potrzeby.
    Pzdr