  • 11. Data: 2010-03-10 20:00:23
    Temat: Re: notowania jednolite
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skąd masz takie dane? Sam robiłeś badania? Jakie były parametry badań?
    > Gdzie
    > można znaleźć wyniki tych badań? Eeee nie. Sam wymyśliłeś te liczbę. To
    > taki
    > królik z kapelusza. Popychasz pierdy bo to fajnie na liście wygląda i Ty
    > robisz się od razu dobrze poinformowany profesjonalista.

    Totus, a ty tak dziennie potrafisz zrzędzić ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-03-10 20:42:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Totus, a ty tak dziennie potrafisz zrzędzić ?.

    Przeszkadza Ci? Zbanuj.

  • 13. Data: 2010-03-10 20:59:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przeszkadza Ci? Zbanuj.

    A tam od razu banować.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-03-10 22:29:39
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A tam od razu banować.....

    Strasznie ten Totus nerwowy... ;)
    A badania były robione, tylko że za friko to raczej dostępu do wyników
    Szanowny Totusie nie dam.
    Dombrek

  • 15. Data: 2010-03-11 07:56:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dombrek wrote:

> [...]
    >>

    > Strasznie ten Totus nerwowy... ;)
    > A badania były robione, tylko że za friko to raczej dostępu do wyników

    Akurat. Wiem ale nie powiem. Irytują mnie te obiegowe opinie o grubych, o
    tym kto traci i ile, o wiedźmach, o czarnych limuzynach. Wszystkie maja
    takie samo podłoże. Nie można przyznać się do niewiedzy to się na poczekaniu
    wymyśla jakieś bzdurne wyjaśnienie. Potem ludzie powtarzają jeden za drugim
    całkiem bezrefleksyjnie.