  • 41. Data: 2004-02-09 16:53:23
    Temat: Re: o mBanku oraz zachowanie grupy: ludzie, banki
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c08cab$e7v$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:23f0.000002df.4027b375@newsgate.onet.pl...

    > Czuję, ża alkohol nie starczy. :-D

    Az musialem zdjąć plonka, czytajac odpowiedzi :))

    --
    Robert

  • 42. Data: 2004-02-09 16:54:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Iwona <i...@p...onet.pl>:

    > Chyba jednak się z toba umówię...:)
    > Iwona

    Umów się - oby tylko Bartol nie wypadł z roli (wiesz o czym mówię, jako
    teatrolog).

    P.S. Ale czy on się aby na tobie nie "wyrzywa"?

    --
    Robert

  • 43. Data: 2004-02-09 16:58:55
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Iwona <i...@p...onet.pl>:
    > Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby
    > przestał być tchórzem i nie pisał anonimowo, tylko podpisał się! To

    Odpowiedz w innym watku:

    (bo powielilas post w drugim watku - czy planujesz ekspansje na wszystkie
    watki?)

    --
    Robert

  • 44. Data: 2004-02-09 17:03:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > Umów się - oby tylko Bartol nie wypadł z roli (wiesz o czym mówię, jako
    > teatrolog).

    Fajny Bartol jest fajny i fajnie jest z Fajnym Bartolem.

    > P.S. Ale czy on się aby na tobie nie "wyrzywa"?

    Ciiii, to nie warzywniak.

    Fajny Bartol

  • 45. Data: 2004-02-09 17:43:12
    Od: "S.T." <n...@N...gazeta.pl>

    Iwona <i...@p...onet.pl> napisała:

    > A chodzi tylko o to, że anonim nawet numeru faxu do siebie nie podał, nie
    > wspominając już o imieniu. A poza tym dzwoni do prywatnego mieszkania!!!!
    Może to Fajny Bartol,
    umówić się chce... ;-P

    > Jest na to jakiś paragraf?
    paragraf na głupotę??? chyba jeszcze nie ma ...

    limonko - jezdeś słotka ;-D
    Ale nie pisz tyle,
    bo mam już mokrą od łez koszulę,
    a przepona to od wczoraj już mnie boli...

    Powinnaś zmienić branżę - z reklamy na rozrywkę.
    Dawno już tu takiego kabaretu nie czytałem,
    będę śledził Twoje dalsze popisy ;-DDD
    Tylko mnie nie zawiedź!!!

    pzdr, St.
    <spłakany i obolały jak nigdy> ;-)))

  • 46. Data: 2004-02-09 17:57:14
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
    >
    > Odpowiedz w innym watku:

    > (bo powielilas post w drugim watku - czy planujesz ekspansje na wszystkie
    > watki?)

    Wiem, czytałam twoją odpowiedz. Napisałam to w dwóch wątkach, bo nie wiem, co
    czytał anonim... i gdzie zagląda... Niech ma w dwóch miejscach, to może z 35
    stron faxu zrobi mi 70? :)
    Iwona

  • 47. Data: 2004-02-09 18:02:14
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > <spłakany i obolały jak nigdy> ;-)))pzdr, St.

    > limonko - jezdeś słotka ;-D
    > Ale nie pisz tyle,

    A poniżej jeszcze chcesz mych kabareciarskich wygibasów słownych! :)

> [...]
    > a przepona to od wczoraj już mnie boli...
    >
    > Powinnaś zmienić branżę - z reklamy na rozrywkę.
    > Dawno już tu takiego kabaretu nie czytałem,

    No prosze, a mój facet twierdzi, że melancholik ze mnie :)
    To mam pisać czy już sobie pójść, bo pogubiłam się :)
    Iwona
    PS. Mogę pójść...

  • 48. Data: 2004-02-09 18:05:38
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

> [...]

    > teatrolog).
    >
    > P.S. Ale czy on się aby na tobie nie "wyrzywa"?

    Umówię się z nim na bal maskowy i przebiorę się za warzywko! Albo nie!
    Przebiorę się za SPAM! Ogłaszam konkurs: kto wymyśli najfajnieszy opis jak ma
    wyglądać SPAM, za który się przebiorę!? Mogą być rysunki!

    Iwona

  • 49. Data: 2004-02-09 18:07:25
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    > Umów się - oby tylko Bartol nie wypadł z roli (wiesz o czym mówię, jako
    > teatrolog).

    Spoko, nie taki straszny ze mnie SPAM, jak go malują!

    Iwona

  • 50. Data: 2004-02-10 23:23:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 9 Feb 2004 11:43:24 +0100, "Iwona" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >1.) zapychają skrzybki e-mail wirusami, ale na to byłam przygotowana i nie
    >zdziwiło mnie to. Myślę, że zrobiło to wielu z was.

    eee, to chyba przypadkowy zbieg okoliczności. http://www.mks.com.pl
    Chyba każdy z nas doświadcza tego "zapychania" w ostatnich dniach.

    http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2620
    --
    Jarek Andrzejewski