eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankio mbanku - może małe podsumowanieo mbanku - może małe podsumowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "waldi" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: o mbanku - może małe podsumowanie
    Date: Sat, 31 Jan 2004 15:14:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <bvgd8v$a0c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tk32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075558496 10252 80.54.23.32 (31 Jan 2004 14:14:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 14:14:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282089
    [ ukryj nagłówki ]

    W nawiązaniu do licznych postów o mbanku piszę co mi rozum i praktyka
    (kierownik małego oddziału baku marmurkowatego) podpowiada:

    1 - bank nie jest instytucją zaufania publicznego. Jest taką samą formą
    biznesu jak każdy inny. Czy bardziej etyczną - nie. Wielokrotnie otrzymuję
    maile od mojego zarządu z info (tajne) "zmieniamy opłaty niezgodnie z
    prawem, regulaminem, umową jak się będą klienci buntowali to grzeczniutko
    ich przepraszać i zwracać kasę". Tak jest wszędzie więc podpowiadam
    grupowiczom piszcie i walczcie o swoje !

    2 - zmiany w mbanku są niczym innym jak skokiem na kasę. Ich dochodowość w
    porównaniu do klasycznego banku jest kosmiczna. Zyski z posiadanej gotówki
    wg moich skromych obliczeń są takie, że mogliby dać oprocentowanie koło
    6-10% a i tak by wyszli na swoje. Wyliczyłem koszty mojej placówki i dochody
    z gotówki wyliczałem 3 razy bo nie wieżyłem, że to tak wygląda. U mnie
    obsługa call-centre i i całej bankowości on-line (internet, IVR i SMS) to 6%
    kosztów bezpośrednich !!!

    3 - mbank ma w swoim portfelu najbardziej znienawidzoną grupę klientów
    (chodzi o Was moi mili) a oto dlaczego tak Was nienawidzimy:

    - młodzi, dobrze wykształceni i nie da Wam się wmówić wszystkiego

    - znacie i czytacie umowy, regulaminy i tabele opłat i co gorsze rozumiecie
    je !!!

    - podczas rozmowy z głupią panienką w kasie ośmieszycie jej niewiedzę

    - ciężko pracujecie na swoją kasę (czasami dużą) i wymagacie odpowiedniego
    traktowania

    - jak Wam się coś nie podoba napiszecie maila do Zarządu (tak właśnie
    potraficie pisać maile !)

    i z tych powodów jesteście najbardziej nielojalną grupą Klientów i dlatego
    po prostu odejdziecie do innego banku i nie dla głupich 0,50 ( 1/10 piwa)
    tylko dlatego, że nie lubicie jak ktoś z Was robi idiotów.

    Serdczności

    kierownik









Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1