-
1. Data: 2007-11-20 04:02:42
Temat: obsługa przez internet - ergonomia
Od: summ <s...@g...com>
Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
1. Te same dane trzeba oddzielnie wklepywać do przelewów
jednorazowych, wzorcowych jak i zleceń stałych.
2. Nie da się jednym ruchem wkleić nazwiska, adresu, miasta, kodu
itd., gdyż wszystko jest w oddzielnych wierszach.
3. W zleceniu stałym można zmodyfikować jedynie kwotę, ale daty
płatności itd. już nie.
4. Po każdej operacji chciałoby się widzieć saldo, ale ING o to nie
zadbał (Getin Bank również nie).
5. Zgłosiłem im, że po złożeniu nowego zlecenia stałego nie da się w
tej samej sesji zmodyfikować żadnego innego, lecz trzeba się
przelogować - inaczej zgłasza się zawsze nowoutworzone. Nie wiem, czy
już to naprawili.
Poza tym brak jest zabezpieczeń kodami jednorazowymi, a SMS-y do
autoryzacji przysyłane są przy operacjach na kwoty powyżej 20 tys,
przynajmniej kiedyś ING tak deklarował, a teraz nie chce ujawnić
jakiej sumy to dotyczy.
Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.
Summ
-
2. Data: 2007-11-20 19:01:08
Temat: Re: obsługa przez internet - ergonomia
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "summ"
> Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
(...)
> Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo
> wdzięczny,
> gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.
z dobrze zabezpieczonych i wygodnych e-bankow moge polecic
SOLO banku Nordea z tokenem
albo PLANET Fortisa z podpisem el. lub kodami SMS
wygodne jest rowniez Inteligo (ale nie pko-inteligo)
szybki i wygodny dostep mial rowniez BZWBK, ale kilka rzeczy mnie
tam wkurzylo w obsludze klienta i juz tam nic nie mam
*** blad ***
-
3. Data: 2007-11-20 20:52:18
Temat: Re: obsługa przez internet - ergonomia
Od: m...@t...net.pl
On 20 Lis, 05:02, summ <s...@g...com> wrote:
> Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
> 1. Te same dane trzeba oddzielnie wklepywać do przelewów
> jednorazowych, wzorcowych jak i zleceń stałych.
> 2. Nie da się jednym ruchem wkleić nazwiska, adresu, miasta, kodu
> itd., gdyż wszystko jest w oddzielnych wierszach.
> 3. W zleceniu stałym można zmodyfikować jedynie kwotę, ale daty
> płatności itd. już nie.
> 4. Po każdej operacji chciałoby się widzieć saldo, ale ING o to nie
> zadbał (Getin Bank również nie).
> 5. Zgłosiłem im, że po złożeniu nowego zlecenia stałego nie da się w
> tej samej sesji zmodyfikować żadnego innego, lecz trzeba się
> przelogować - inaczej zgłasza się zawsze nowoutworzone. Nie wiem, czy
> już to naprawili.
>
> Poza tym brak jest zabezpieczeń kodami jednorazowymi, a SMS-y do
> autoryzacji przysyłane są przy operacjach na kwoty powyżej 20 tys,
> przynajmniej kiedyś ING tak deklarował, a teraz nie chce ujawnić
> jakiej sumy to dotyczy.
>
> Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
> gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.
>
> Summ
Bardzo dobry ROR ma SKOK STEFCZYKA,kosztuje chyba 4,50 zl miesiecznie
i w ramach tego otwierany jest ror internetowy-wszystkie przelewy sa
za darmo.Serwis internetowy jest bardzo przyjazny.
-
4. Data: 2007-11-20 22:15:42
Temat: Re: obsługa przez internet - ergonomia
Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
m...@t...net.pl napisał(a):
> On 20 Lis, 05:02, summ <s...@g...com> wrote:
>> Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
>> 1. Te same dane trzeba oddzielnie wklepywać do przelewów
>> jednorazowych, wzorcowych jak i zleceń stałych.
>> 2. Nie da się jednym ruchem wkleić nazwiska, adresu, miasta, kodu
>> itd., gdyż wszystko jest w oddzielnych wierszach.
>> 3. W zleceniu stałym można zmodyfikować jedynie kwotę, ale daty
>> płatności itd. już nie.
>> 4. Po każdej operacji chciałoby się widzieć saldo, ale ING o to nie
>> zadbał (Getin Bank również nie).
>> 5. Zgłosiłem im, że po złożeniu nowego zlecenia stałego nie da się w
>> tej samej sesji zmodyfikować żadnego innego, lecz trzeba się
>> przelogować - inaczej zgłasza się zawsze nowoutworzone. Nie wiem, czy
>> już to naprawili.
>>
>> Poza tym brak jest zabezpieczeń kodami jednorazowymi, a SMS-y do
>> autoryzacji przysyłane są przy operacjach na kwoty powyżej 20 tys,
>> przynajmniej kiedyś ING tak deklarował, a teraz nie chce ujawnić
>> jakiej sumy to dotyczy.
>>
>> Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
>> gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.
>>
>> Summ
>
> Bardzo dobry ROR ma SKOK STEFCZYKA,kosztuje chyba 4,50 zl miesiecznie
> i w ramach tego otwierany jest ror internetowy-wszystkie przelewy sa
> za darmo.Serwis internetowy jest bardzo przyjazny.
<Przekornie>
Ale czy to jest bank?
</Przekornie>
Rafał
-
5. Data: 2007-11-20 23:25:23
Temat: Re: obsługa przez internet - ergonomia
Od: summ <s...@g...com>
On 20 Lis, 20:01, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> albo PLANET Fortisa z podpisem el. lub kodami SMS
No fakt, ma nawet wstrzymanie zlecenia stałego - jednym kliknięciem
myszy,
szkoda tylko, że w moim mieście nie ma oddziału :-(
Pomyślałem sobie, a może BGŻ - jednak sami sobie robią antyreklamę:
https://www.ebgz.pl/jbank-web/jbank/unlogged/demo.do
Jak można coś sprawdzić skoro w demo jest jeden rachunek z zerowym
saldem i
bez żadnych operacji w historii? Panowie z BGŻ - no z czym do
ludzi? :-)
PS. Dzięki z info o Fortisie - otworzyłeś mi oczy. Teraz wiem, że jest
sens szukać, bo skoro
Fortis potrafi to może ktoś jeszcze...
Summ