    From: "Adam " <4...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odkrecanie
    Date: Fri, 10 Sep 2004 12:29:33 +0000 (UTC)

    po powrocie z wakacji znalazlem w skrzynce wezwanie do splaty rat kredytu
    ktorego nie bralem. Po pierwszych telefonach wyglada na to ze uzyto mojego
    starego dowodu skradzionego 5 lat temu.Zglosilem na policje itp.Ale wyglada
    na to ze ja teraz mam to wszystko odkrecac.Wyglada mi to paranoicznie bo
    dlaczego ja mam ponosic koszta wyjazdow itp.N akrecila mnie arogancka
    postawa bubka z firmy windykacyjnej ktora juz przyslala pismo.W/g niego
    takze przed nimi powinienem udowadniac ze to nie ja.Jak myslicie czy sa
    jakies podstawy prawne zeby tego ode mnie zadac czy zaprzec sie chodzby dla
    zasady bo ten od windykacji mnie rzeczywiscie zdenerwowal glupimi
    komentarzami.Dlaczego ja mam im cos udawadniac?