  • 21. Data: 2003-08-26 09:45:55
    Temat: Re: odmowa udzielenia kredytu na towar
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    napisał(a):

    > Po prostu bank nie chcial pozyczac Ci wiecej niz juz pozyczyl.
    > Stwierdziliz pewnie, ze limit KK to maksimum, jakie mozesz bez
    > problemu splacic w razie czego.

    A może gdybym wykazał wyższe dochody, to bank przyznałby mi ten
    kredyt? Tylko nie wiem ile takie dochody powinny wynosić. Nie chcę
    niepotrzebnie ujawniać wszystkich informacji o sobie.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 22. Data: 2003-08-26 10:12:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Idziesz z karta Lukasa i ostatnimi 3-ma wyciagami do BPH-PBK i masz
    > ichniejsza bez formalnosci :) (bynajmniej tak bylo)

    Hmm - a czy to dziala takze na karty pod lokaty??? :)
    Bo w sumie trzymanie kasy na lokacie troche boli na tyle czasu :)

  • 23. Data: 2003-08-26 13:30:33
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Wozik <w...@s...pl> napisał(a):

    > Byłem tam osobiście. Kobieta nie umiała mi odpowiedzieć. Czekam
    > na telefon, bo miała się dziś skontaktować z kimś kompetentnym.

    No niestety, Lukas nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, czy
    powinienem zmniejszyć limit na karcie, czy może wykazać wyższe
    dochody. Oni po prostu tego nie wiedzą.

    Super, nie?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 24. Data: 2003-08-26 14:33:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:
> [...]

    > No niestety, Lukas nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, czy
    > powinienem zmniejszyć limit na karcie, czy może wykazać wyższe

    Trudno, aby bylo inaczej.
    A dlaczego to oni mieliby Ci dyktowac, jakie masz dochody?
    Wnioskowany limit to tez Twoj wybor.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 25. Data: 2003-08-26 17:57:06
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Robert" <s...@o...pl.invalid> dnia 26 sie 2003 napisał(a):

    > Trudno, aby bylo inaczej.
    > A dlaczego to oni mieliby Ci dyktowac, jakie masz dochody?
    > Wnioskowany limit to tez Twoj wybor.

    Czy ty w ogóle czytasz co ja piszę?

    PS Już nie mam KK Lukas.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 26. Data: 2003-08-26 20:01:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/26/2003 12:12 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Hmm - a czy to dziala takze na karty pod lokaty??? :)

    A nie wiem, kiedys pytalem tam o KK, zadzwon na infolinie ;) 0801 32 32 32

    > Bo w sumie trzymanie kasy na lokacie troche boli na tyle czasu :)

    Karta jak karta, chyba ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 27. Data: 2003-08-26 20:04:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/26/2003 10:38 AM, Użytkownik Robert napisał:

    > Tyle masz kredytow i sie dziwisz ze nie dostales nastepnego, przy dochodach
    > 1k?

    To zalezy, nie wszystkie banki biora pod uwage kredyty hipoteczne...

    > Huh?

    ;-P

    > Ale naprawde odradzam przenoszenie KK - tylko sobie narobisz klopotu i
    > kosztow, a potem beda nowe nieoczekiwane klopoty.

    Koszta przeniesienia karty nie sa chyba az tak straszne? To jakies
    kilkadziesiat zl...

    > Nawet opcja "przeniesienie karty" nic Ci nie da, bo wylicza Ci, ze nie masz
    > zdolnosci kredytowej.

    Przy przenoszeniu KK do BPH-PBK nie sprawdzaja Twojej zdolnosci (tak
    mi bynajmniej tlumaczono), nie obowiazuje nawet minimalny wiek 25 lat
    (jakbys chcial _normalnie_ zlozyc wniosek), po prostu pokazujesz
    wyciagi, sprawdzaja Cie w bazie niesolidnych klientow (Bankowy
    Rejestr) i jak jest ok, dostajesz karte (w teorii ;>)

  • 28. Data: 2003-08-26 20:16:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bigeh7$3m4$...@a...dialog.net.pl,
    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>:

    > Koszta przeniesienia karty nie sa chyba az tak straszne? To jakies
    > kilkadziesiat zl...

    No dobra, ale czym zrownowazysz te "drobne" koszty? Tzn. co zyskasz
    przenoszac karte?

    > Przy przenoszeniu KK do BPH-PBK nie sprawdzaja Twojej zdolnosci (tak
    > mi bynajmniej tlumaczono), nie obowiazuje nawet minimalny wiek

    Wyciales z kontekstu - ta moja uwaga odnosila sie tylko do KK mBanku.

  • 29. Data: 2003-08-26 21:19:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym sprawdził, co jest wpisane na Twój temat w Biurze Informacji
    Kredytowej. Zaczynam tworzyć spiskową teorię dziejów z której wynika, że
    większość nieuzasadnionych faktycznie niepowodzeń przy uzyskaniu kredytu
    jest wynikiem błędnych informacji zawartych w ich bazach. Bank pyta i na
    podstawie błędnej informacji nie udziela kredytu.

  • 30. Data: 2003-08-27 13:49:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003 09:53:46 +0200, Kuba
    <j...@y...com> wrote:

    >he he he ... 0% ?

    tak. Ale nie Lukas ale GE. Niedługo spłacę ostatnie, dziesiąte 119,90
    za lodówkę, która kosztowała 1199 złotych w listopadzie w Euro RTV
    AGD.

    --
    Jarek Andrzejewski