  • 1. Data: 2011-12-28 03:32:05
    Temat: open/getin zmiany regulaminów, ki diabeł
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak to w regulaminach bywa za dużo tekstu ;p
    może ktoś poczyta i powie ocb

    http://openonline.pl/open/doc/komunikat_dla_klientow
    .pdf
    http://getinonline.pl/egetin/doc/komunikat_dla_klien
    tow.pdf

    erator/

  • 2. Data: 2011-12-28 08:05:52
    Temat: Re: open/getin zmiany regulaminów, ki diabeł
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Gru, 04:32, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > jak to w regulaminach bywa za dużo tekstu ;p
> [...]
    Przejrzałem część poświęconą KIS - wygląda to na przygotowanie się do
    zmiany bezpłatności tej KK...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-12-28 08:14:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 28 Dec 2011 00:05:52 -0800, luc wrote:

    > Przejrzałem część poświęconą KIS - wygląda to na przygotowanie się do
    > zmiany bezpłatności tej KK...

    Zmieniła się ustawa o kredycie konsumenckim, banki muszą dostosować
    regulaminy do jej postanowień.
    Parę dni temu regulaminy zmieniły m.in. Citi i Polbank (ten tradycyjnie
    nie zająknąwszy się w żaden sposób) -- co nie oznacza, że przy okazji
    można coś tam pozmieniać dodatkowo (i tak Polbank skasował tę niedawno
    wprowadzoną kartę kredytową).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2011-12-28 10:04:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 08:14:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > nie zająknąwszy się w żaden sposób) -- co nie oznacza, że przy okazji
    > można coś tam pozmieniać dodatkowo (i tak Polbank skasował tę niedawno

    Oni zwykle jakiś miesiąc (albo i 2) po zmianie przysyłają na papierze ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-12-28 10:28:26
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > Oni zwykle jakiś miesiąc (albo i 2) po zmianie przysyłają na papierze ;).

    Najważniejsze, że na razie TOiP pozostaje bez zmian, zmiany są wyłącznie
    regulaminów i nie ma tam nic specjalnego, dostosowanie do ustaw.

  • 6. Data: 2011-12-28 11:15:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 28 Dec 2011 10:28:26 +0000, Konfabulator wrote:

    > Najważniejsze, że na razie TOiP pozostaje bez zmian, zmiany są wyłącznie
    > regulaminów i nie ma tam nic specjalnego, dostosowanie do ustaw.

    Ależ są, bo w TOiP są opisane RSSO; nowy TOiP ma i Citi, i Polbank (i
    pewnie parę innych, ale nie zaglądałem).

    A nawet Multibank, który nawet na stronie z "aktualnościami" się nie
    pochwalił...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org