-
1. Data: 2015-01-10 09:19:00
Temat: openonline - problemy po połączeniu z Getin
Od: RWicik <r...@g...com>
Po połączeniu z Getin, w nowym systemie transakcyjnym nie mam aktualnych danych KK.
Po interwencji na infolinii synchronizują dane na koncie i chwilę jest dobrze. teraz
by spłacić kartę muszę czekać na wyciąg papierowy - ot postęp.
Wysyłałem do nich skany z ekranu. Może pracują nad problemem.
-
2. Data: 2015-01-11 17:18:17
Temat: Re: openonline - problemy po połączeniu z Getin
Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 09:19:01 UTC+1 użytkownik RWicik napisał:
> Po połączeniu z Getin, w nowym systemie transakcyjnym nie mam aktualnych danych KK.
Po interwencji na infolinii synchronizują dane na koncie i chwilę jest dobrze. teraz
by spłacić kartę muszę czekać na wyciąg papierowy - ot postęp.
> Wysyłałem do nich skany z ekranu. Może pracują nad problemem.
mam ten sam problem - efekt nadplata na rachunku - za diabla nie moge dojsc jakie mam
zadluzenie do splaty