  • Data: 2002-12-06 21:13:02
    Temat: opis mojego przypadku i garść refleksji
    Od: "colberg" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję!
    Mam już obraz tego co mnie czeka w tego typu transakcjach. Opiszę jednak
    własny przypadek. Zbieram przedwojenne kartki pocztowe. Ostatnio na ebay.de
    coś kupiłem. Razem z wysyłką musiałem przekazać sprzedającemu 2,06 euro! Za
    przelew w moim banku (BZWBK) zapłaciłbym najmniej 35 złotych. Koszmar! Jedyną
    opcją pozostawało wysłanie pieniędzy w kopercie. Wiem, że to
    bardzo "amatorskie", niegodne "poważnego" aukcjonera. Ale co miałem zrobić?
    Wielokrotnie przepłacić? Przy większych kwotach może i się opłaca używać
    kart / PayPalu. Ale sprawdzałem. Polak nie może zalogować się w tym
    międzynarodowym systemie. Jeśli mieszka w Polsce...
    Jednym słowem: widać lukę w ofercie banków. Ale kto zechciałby się bawić w
    mikropłatności?
    A może znacie działający na świecie system umożliwiający regulowanie tak
    niskich rachunków za niewielką prowizję?

    Pozdrawiam!
    colberg