  • 1. Data: 2005-06-17 16:07:52
    Temat: opłacanie rachunków
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    Witam,
    może trochę to ntg, ale zastanawiam się nad taką sprawą:
    wynajmuję mieszkanie i chciałem popłacić rachunki przelewem (bank
    internetowy) - i tu się zastanawiam, bo pieniądze nie przyjdę z rachunku
    właściciela mieszkania tylko z mojego, czy wystarczy odpowiednio wpisać
    tytuł przelewu (nr klienta i adres) żeby energetyka i inne połapały się
    od kogo to wpłata? Jeśli ktoś się orientuje to prosiłbym o wyjaśnienie,

    pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2005-06-17 16:12:10
    Temat: Re: opłacanie rachunków
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 17 Jun 2005 18:07:52 +0200, Jurek <j...@s...pl> napisał:

> [...]
    > tytuł przelewu (nr klienta i adres) żeby energetyka i inne połapały się
    > od kogo to wpłata? Jeśli ktoś się orientuje to prosiłbym o wyjaśnienie,

    Numer faktury, data, za okres - takie rzeczy wpiszesz w polu "tytuł" i
    bedzie oK.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-17 16:14:14
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    O ile dobrze pamiętam było to 2005-06-17 18:12, gdy Tomasz Płókarz
    napisał(a) takie oto słowa::

    > Numer faktury, data, za okres - takie rzeczy wpiszesz w polu "tytuł" i
    > bedzie oK.

    ok, dzięki za info

    pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2005-06-17 16:17:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jurek wrote:
> [...]
    > tytuł przelewu (nr klienta i adres) żeby energetyka i inne połapały się
    > od kogo to wpłata? Jeśli ktoś się orientuje to prosiłbym o wyjaśnienie,

    energetyka ma swój numer klienta, 16 cyfrowy zdaje się nad nazwiskiem na
    rachunku i proszą o jego wpisywanie w tytule przelewu.
    generalnie wpisuj numer faktury (mozesz jeszcze nazwisko tego na kogo
    jest faktura).
    dużo firm ma indywidualne subkonta dla kazdego klienta więc wtedy i tak
    trafi tam gdzie trzeba.
    Po pierwszym miesiącu będziesz wiedział, czy dochodzi, czy nie.
    Ja tam nigdy nie miałem problemów płacę za wszystko przelewem i nie
    ważne, czy na mnie, czy nie.

  • 5. Data: 2005-06-17 16:20:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 18:07:52 +0200, Jurek <j...@s...pl> wrote:

    >tytuł przelewu (nr klienta i adres) żeby energetyka i inne połapały się
    >od kogo to wpłata? Jeśli ktoś się orientuje to prosiłbym o wyjaśnienie,

    Wystarczy.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 6. Data: 2005-06-17 17:29:52
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Jun 2005 11:17:00 -0500, w <d8ut1v$nbs$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > energetyka ma swój numer klienta, 16 cyfrowy zdaje się nad nazwiskiem na
    > rachunku i proszą o jego wpisywanie w tytule przelewu.

    Energetyka dokładnie olewa pole tytułem -- każdy klient ma swój rachunek
    bankowy.

  • 7. Data: 2005-06-17 17:39:59
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    hmm akurat w GZE S.A. (woj. Śląskie) żeby przelew został poprawnie
    zaksiegowany, konieczne jest podanie tytułu tak jak poni podają na f-rze:
    /MPS/xxxxxxxxxxxxx - oczywiście każdy ma osobny rachunek, no ale :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 8. Data: 2005-06-17 17:43:14
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Marcin Kubiczek posłał(a) w świat wiadomość

    Witam grupę :-)

    > hmm akurat w GZE S.A. (woj. Śląskie) żeby przelew został poprawnie
    > zaksiegowany, konieczne jest podanie tytułu tak jak poni podają na f-rze:
    > /MPS/xxxxxxxxxxxxx - oczywiście każdy ma osobny rachunek, no ale :)

    Nieprawda. Gdyby tak było, dawno by mi prąd odcięli.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-06-17 18:50:00
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    mówię że zostanie poprawnie zaksięgowany - automatycznie, a tak to muszą
    ręcznie przyporządkować kwotę do danej f-ry - poczytaj sobie ulotkę
    dołączaną do rachunków ze wzorem blankietu wpłaty.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 10. Data: 2005-06-18 07:11:55
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

> [...]
    > rachunku i proszą o jego wpisywanie w tytule przelewu.
    > generalnie wpisuj numer faktury (mozesz jeszcze nazwisko tego na kogo jest

    ja piszę w tytule wpłaty "opłata za fakturę" bym się chyba zapieprzył gdyby
    mi przyszło każdy rachunek opisywać dokładniej ... ehhh tyle tych rachunków
    ;]
    pozdro

    --
    www.kredyt.org.pl