  • 11. Data: 2012-02-24 08:38:26
    Temat: Re: opłata za KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 23:05, Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:

    > U mnie chyba się nic nie uda.
    > Kartę zwróciłem do banku i poprosiłem o jej unieważnienie.
    > Choć minęło jedynie 7 dni od daty odnowienia Pani powiedziała, że to
    > opłata roczna więc nie jest zwracana. Kartę anuluje ale kasy nie odda.
    >
    > :-(

    Kiedys jak rozstawalem sie w ostatnim miesiacu waznosci z KK BPH,
    niemile zaskoczylem kierowniczke oddzialu, obecna przy tej "operacji"
    Oddalem, podziekowalem...a kierowniczka z boku z dzika satysfakcja
    poinformowala mnie PO (!!!) zakonczeniu calej procedury zamykania
    karty, ze oplata roczna za rok nastepny i tak bedzie naliczona.

    Z jeszcze wieksza satysfakcja poinformowalem ja, ze mam na pismie
    potwierdzenie dyspozycji zlozonej kilka miesiecy wczesniej, ze nie
    chce przedluzania KK na nastepny okres (w regulaminie mieli
    informacje, ze bodajze dwa czy trzy miesiace przed uplywem terminu
    waznosci karty nalezy zastrzegac jej nieprzedluzanie, inaczej przy
    rozwiazaniu umowy zostajemy i tak obciazani pelna oplata za rok
    kolejny - regulamin przeczytalem).

    Mina kierowniczki - bezcenna :)

  • 12. Data: 2012-02-24 08:54:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
    > waznosci karty nalezy zastrzegac jej nieprzedluzanie, inaczej przy
    > rozwiazaniu umowy zostajemy i tak obciazani pelna oplata za rok

    Bank BPH to jest w ogóle odrębna historia.

    Ten rozrywkowy bank co roku próbuje mnie strzelić na opłatę roczną za kartę.
    Co roku w nieco inny sposób, i to im trzeba zaliczyć na plus, że jednak się
    uczą. Co roku też oddają, w różnym stylu, przedostatni raz po orzeczeniu
    Pani Arbiter, rok temu po reklamacji ciągnącej się 8 miesięcy i wszczętej
    windykacji, bez orzeczenia Arbitra. W tym roku będzie to znowu po orzeczeniu
    Pani Arbiter (spodziewam się go jeszcze w marcu). No chyba żebym w końcu
    przegrał kiedyś u Arbitra, bo w tym roku (ze względu na fuzje z GE rok
    wcześniej i migrowanie umów) i Bank BPH i ja podnosimy nieużywane wcześniej
    argumenty dotyczące zasadności pobrania opłaty.

    Zobaczymy czy tym razem Pani Arbiter orzeknie także zadośćuczynienie od BPH,
    którego się domagam, obawiam się że ponownie nie orzeknie. Udało się komuś z
    grupy przekonać Arbitra aby orzekł zadośćuczynienie od banku jako narzędzie
    o charakterze wychowawczym?

    Szczególnie bolesne jest to wszystko w kontekście tego, że Bank BPH powrócił
    do Respect Index WGPW ostatnio i w ogóle próbuje się pozycjonować jako bank
    fair-play.

    A z takich fajniejszych rzeczy z opłatami KK, to napisałem ostatnio "dla
    sportu" do Credit Agricole pocztą wewnętrzną, że nie jestem przyzwyczajony
    do opłat za KK i CA nie powinno starać się zmieniać moich przyzwyczajeń, w
    związku z tym chciałbym aby anulowali mi opłatę za KK Tesco, bo nie po to
    olałem ofertę Meritum, aby tu płacić jakieś opłaty. I wyobraźcie sobie, że
    dwa dni później (sic!) anulowali.

  • 13. Data: 2012-02-24 09:52:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:55:30 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > U mnie:
    > Mille zwrócił
    > Citi zwrócił
    > mBank kiedyś zwrócił
    > ING dostał ode mnie propozycje odpierdolenia się
    > BZ WBK obiecał, że nie naliczy, a jeśli nawet naliczy, to skasuje
    > ĆwierćBank... Hm... W toku...

    No to po stronie tych "dobrych" jeszcze VW - pobrali opłatę za token, już
    po jej naliczeniu złożyłem wniosek o e-direct, po otwarciu konta oddali
    całość za token.

    AK

  • 14. Data: 2012-02-24 12:42:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 4rdjeq2huod5.17bjdghvxu4v6$....@4...net

    > No to po stronie tych "dobrych" jeszcze VW - pobrali opłatę
    > za token, już po jej naliczeniu złożyłem wniosek o e-direct,
    > po otwarciu konta oddali całość za token.

    Dobrzy przysłaliby kwiaty w upominku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-02-25 08:34:46
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 13:42:07 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Dobrzy przysłaliby kwiaty w upominku. :)

    Na razie ograniczają się do kartek urodzinowych :)

    AK

  • 16. Data: 2012-02-28 15:50:18
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Właśnie zauważyłem, opłatę roczną za KK pobraną 2 dni temu - całkiem
    > sporą :/
    > Moje przeoczenie oczywiście.

    Sprawa załatwiona w sposób następujący:
    - zrezygnowałem z karty (została zablokowana i pocięta)
    - po kilku dniach zadzwonił pracownik banku i zaproponował, że wyda ją
    jeszcze raz i cofnie opłatę roczną

    mp.

  • 17. Data: 2012-02-29 11:37:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 28 Feb 2012 16:50:18 +0100, Michał Pysz <p...@w...pl>
    wrote:

    >Sprawa załatwiona w sposób następujący:
    >- zrezygnowałem z karty (została zablokowana i pocięta)

    hmmm, ilekroć ja wypowiadałem (jeśli mieli zamiar "skasować" opłatę),
    to wystarczała blokada...

    >- po kilku dniach zadzwonił pracownik banku i zaproponował, że wyda ją
    >jeszcze raz i cofnie opłatę roczną

    ... i dzięki temu bank zaoszczędzał na wysyłce :-)
    Przećwiczone z Millenium - 2 razy, Citi - raz.

  • 18. Data: 2012-02-29 12:13:04
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > hmmm, ilekroć ja wypowiadałem (jeśli mieli zamiar "skasować" opłatę),
    > to wystarczała blokada...

    > ... i dzięki temu bank zaoszczędzał na wysyłce :-)
    > Przećwiczone z Millenium - 2 razy, Citi - raz.

    Tak czy inaczej, to jakies zawracanie glowy sobie i bankowi
    - bez wiekszego problemu zrobilem wymagane 60 transakcji KK polbanku
    w nieco mniej niz 4 m-ce a przy okazji jeszcze 1% wpadlo ;)

  • 19. Data: 2012-02-29 22:06:18
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Tak czy inaczej, to jakies zawracanie glowy sobie i bankowi
    > - bez wiekszego problemu zrobilem wymagane 60 transakcji KK polbanku
    > w nieco mniej niz 4 m-ce a przy okazji jeszcze 1% wpadlo ;)

    Ja karty bardzo nie potrzebuję, limitu nie wyrabiam (24tys) a oddziałów
    mam kilka w okolicy dlatego zrezygnowałem. Oni sami oddzwonili z
    propozycją zwrotu i wydania nowej karty.
    200zł piechotą nie chodzi to się zgodziłem :-)

    mp.

  • 20. Data: 2012-03-01 00:06:06
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > propozycją zwrotu i wydania nowej karty.
    > 200zł piechotą nie chodzi to się zgodziłem :-)

    A nie napisales jakiz to wspanialomyslny bank - moze Citi ?

    Pozdro