  • 1. Data: 2004-09-20 12:57:49
    Temat: oprocentowanie obligacji z Inteligo
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    Witam!
    proszę o odpowiedź na nast. pytanie:
    kupuję dwuletnie obligacje w dniu dzisiejszym (oprocentowanie stałe 7%) i
    sprzedaję je dokładnie po 6 miesiącach.
    Ile procencików wypracują (biorąc pod uwagę wszelkie prowizje, przedwczesną
    sprzedaż, itp)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-20 13:40:09
    Temat: Re: oprocentowanie obligacji z Inteligo
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > sprzedaję je dokładnie po 6 miesiącach.
    > Ile procencików wypracują (biorąc pod uwagę wszelkie prowizje,

    2,5%

  • 3. Data: 2004-09-20 13:47:21
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > 2,5%

    Hmm, a nie 3%?
    w regulaminie jest napisane że za przedwczesną sprzedaż obligacji obowiązuje
    stawka -1%.
    Czy jakieś dodatkowe ukryte stawki?
    pozdr

  • 4. Data: 2004-09-20 13:49:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 15:47, danielos wrote:

    > Hmm, a nie 3%?
    > w regulaminie jest napisane że za przedwczesną sprzedaż obligacji obowiązuje
    > stawka -1%.
    -1% ? a nie -1 PLN ?
    KJ

  • 5. Data: 2004-09-20 15:07:35
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > -1% ? a nie -1 PLN ?

    macie racje, 1PLN czyli wyjdzie 2,5%
    czy dobrze licze że jeśli sprzedałbym je po roku to dostanę 6% odsetek?
    pozdr

  • 6. Data: 2004-09-20 15:08:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 17:07, danielos wrote:

    > macie racje, 1PLN czyli wyjdzie 2,5%
    > czy dobrze licze że jeśli sprzedałbym je po roku to dostanę 6% odsetek?
    > pozdr
    Jeszcze gdzies tam belkowe weź po drodze OIDP to będzie tak
    procenty 7% - 1 PLN - 0.19 belkowego od tego co zostało.

    KJ

  • 7. Data: 2004-09-20 16:01:01
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Jeszcze gdzies tam belkowe weź po drodze OIDP to będzie tak
    > procenty 7% - 1 PLN - 0.19 belkowego od tego co zostało.

    pogubiłem się z tymi opłatami, bo jeżeli zabierają 1PLN od odstek to
    przetwarzać to na procenty możemy wtedy gdy kupię 1 obligację za 100PLN, czy
    mam racje?
    jeśli natomiast kupię obligacji za 10 000 PLN to po 6 miesiącach dostanę:
    10000x3,5%-1=349PLN? a po roku 699PLN?
    nie liczę oczywiście podatku belkowego
    pozdr

  • 8. Data: 2004-09-20 16:13:39
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 04-09-20 18:01, tako rzecze danielos:

    > pogubiłem się z tymi opłatami, bo jeżeli zabierają 1PLN od odstek to
    > przetwarzać to na procenty możemy wtedy gdy kupię 1 obligację za 100PLN, czy
    > mam racje?

    Od KAŻDEJ obligacji.

    http://www.obligacjeskarbowe.pl/index.php?id=listy_d
    o13 -> 12.2.5

    Michał

  • 9. Data: 2004-09-20 16:16:19
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Od KAŻDEJ obligacji.
    >
    > http://www.obligacjeskarbowe.pl/index.php?id=listy_d
    o13 -> 12.2.5

    zakumałem :)
    dzięki

  • 10. Data: 2004-09-21 05:55:17
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Hmm, a nie 3%?
    > w regulaminie jest napisane że za przedwczesną sprzedaż obligacji
    obowiązuje
    > stawka -1%.
    > Czy jakieś dodatkowe ukryte stawki?

    Nie 1% a 1zl zwany tez PLNem