  • 11. Data: 2009-06-24 11:27:39
    Temat: Re: ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Nikogo nie bronię, tylko mnie irytują takie bezsensowne argumenty.
    Kompletnie kretyńskie, odpowiedziałem analogicznym.

    MCR wygląda nieźle - zaleta to bardzo bliski SL.
    Mało do stracenia duzo do zyskania.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-06-24 11:35:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    > Qwa, czemu nie pójdziecie z tym sobie na pl.soc.polityka
    > Kij mnie obchodzą PO, PiS, SLD i inne głupie skrótowce

    Tu jest pewna grupa docelowa i on nie przestanie aż zmoczą dwa razy wybory.
    Czyli jeszcze rok z okładem.
    A później nie wiadomo, pewnie tez nie.

  • 13. Data: 2009-06-24 12:15:55
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Robert pisze:

    > Właśnie Ty uznałeś grupę za swoją, bo robisz na niej burdel.
    > Nie oczekuję kwiatków na mojej wycieraczce. Nie życzę jednak sobie na
    > niej wnoszenia "brudu".
    >
    > Wątki dotyczące giełdy niestety szybko umierają. Te polityczne mają się
    > lepiej. Widać jak nasza nędzna polityka wpływa na życie obywateli, w tym
    > niestety Twoje. Szkoda, bo widać po Sakiewce, że niegłupi facet jesteś.
    >
    > EOT

    EOT znaczy koniec tematu. Użyć czegoś takiego można albo mając siłę
    sprawczą (będąc moderatorem), albo mając przerost ego. Ponieważ nie
    jesteś moderatorem, więc wniosek oczywisty. Przerost ego. To da się
    leczyć, tylko trzeba chcieć.

    Ponieważ jednak nie jest EOT, wiec powiem Ci tak.

    Ty uważasz, że sprawy ogólniejsze , takie jak polityka nie mają związku
    z tematem grupy.

    Ja uważam, i ci, którzy dzisiaj te wątki rozpoczęli przede mną, że mają.

    Wobec tego mamy problem.

    Jak proponujesz go rozwiązać ?

    Ja zaproponowałem "nie czytaj".

    PS
    Mam takie wewnętrzne przekonanie, że gdybym napisał coś w tym stylu: "o
    kurcze , znowu ten kartofel zawetował...", to spotkało by się z
    powszechnym aplauzem tych, którzy tak w imię "czystości zasad etyki
    i-netowej" reagują. Ćwiczcie panowanie nad emocjami. To ważny element
    dobrego gracza giełdowego. Nie dajcie się prowokować :)

  • 14. Data: 2009-06-24 12:29:01
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

> [...]
    > Kompletnie kretyńskie, odpowiedziałem analogicznym.
    >
    > MCR wygląda nieźle - zaleta to bardzo bliski SL.

    ok dzieki,
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-06-24 12:41:44
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

> [...]
    > i-netowej" reagują. Ćwiczcie panowanie nad emocjami. To ważny element
    > dobrego gracza giełdowego. Nie dajcie się prowokować :)

    Kiedy tu ostatni raz ktoś załozył watek anty-prezydentowi pis?

  • 16. Data: 2009-06-24 17:17:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i-netowej" reagują. Ćwiczcie panowanie nad emocjami. To ważny element
    > dobrego gracza giełdowego. Nie dajcie się prowokować :)

    Napisz nie o "kartoflu" a o "ryżym" - zobaczymy ilu jest ideologicznych
    zwolenników podwyższania podatków :)

    --
    marfi

    4184 (20090624) __________