    From: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pekao sa III oddzial wawa
    Date: Tue, 25 Jun 2002 15:12:21 +0200

    w ramach przechodzenia na nowy system rozliczen od tego weekendu ... III
    oddzial pekao sa odcial sie poniekad od systemu dostepnego w innych
    oddzialach grupy pekao sa - teraz nie mozna sprawdzic np. kto i kiedy
    wplacil na to konto pieniadze, heheh .. w zeszlym tygodniu bylo to jeszcze
    mozliwe

    czy ktos zna jakies obejscie tego problemu ??? czy ktos oprocz mnie tego
    doswiadcza ?? bo nie chce mi sie jezdzic na drugi koniec miasta zeby to
    zalawtaic a kazdym razem .... aha, oprocz teleserwisu