  • 1. Data: 2010-11-30 14:23:05
    Temat: pekao24.pl jak przelać pieniadze?
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Może niezbyt mądre pytanie ale mam rachunek maklerski na pekao24.pl i
    nie wiem jak przelać pieniądze z rachunku maklerskiego na mój rachunek
    prywatny - w innym banku?

    Ktoś mógłby pomóc?
    GB

  • 2. Data: 2010-11-30 15:25:15
    Temat: Re: pekao24.pl jak przelać pieniadze?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    --

    Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może niezbyt mądre pytanie ale mam rachunek maklerski na pekao24.pl i nie
    > wiem jak przelać pieniądze z rachunku maklerskiego na mój rachunek

    poproś BOK o pomoc, to najpewniejsze

  • 3. Data: 2010-12-01 08:00:54
    Od: "Greg" <p...@p...onet.pl>

    Musisz podać im nr rachunku.Więc konieczna osobista wizyta. do POK-zapiszą i
    dopiero przelew będziesz mógł zrobić.

  • 4. Data: 2010-12-01 09:26:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > jak przelać pieniądze z rachunku maklerskiego na mój rachunek prywatny - w

    Jest to troche "zamotane" tez chwile dumalem przy pierwszym kontakcie z ta
    platforma
    trzeba najpierw przelac srodki z rach maklerskiego pekao24 na rachunek bankowy
    pekao
    a pozniej juz mozna na dowolny do dowolnego banku

  • 5. Data: 2010-12-01 10:37:43
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-01 10:26, Waldek pisze:

> [...]
    > bankowy pekao
    > a pozniej juz mozna na dowolny do dowolnego banku

    czyli muszę zalozyc u nich konto? niezle bezczele...

    GB

  • 6. Data: 2010-12-01 10:56:04
    Od: "Greg" <p...@p...onet.pl>

    > czyli muszę zalozyc u nich konto? niezle bezczele...
    >
    > GB
    O ile pamiętam w umowie pisało - na rachunek własny.Więc może nie koniecznie
    u nich (masz u nich rach. to przelew natychmiastowy i bez opłat) z innym
    może być inaczej.Szegóły w POK powinni powiedzieć.