  • 1. Data: 2008-09-30 20:18:31
    Temat: perspektywy dla PLN/USD
    Od: "darek.wj" <d...@s...pl>

    jakie są obecne perspektywy dla kursu dolara?
    czy dolar może jeszcze spaść do poziomu z lipca, czy też raczej bardziej
    prawdopodobne są dalsze wzrosty kursu?

  • 2. Data: 2008-09-30 20:47:28
    Temat: Re: perspektywy dla PLN/USD
    Od: NoName <n...@n...pl>

    darek.wj pisze:
    > jakie są obecne perspektywy dla kursu dolara?
    > czy dolar może jeszcze spaść do poziomu z lipca, czy też raczej bardziej
    > prawdopodobne są dalsze wzrosty kursu?

    Moim skromnym zdaniem to jakas kpina niby taki kryzys a dolar idzie w gore.

    Pewnie zydki znow jakis przekret szykuja.

  • 3. Data: 2008-09-30 21:12:26
    Od: "darek.wj" <d...@s...pl>

    > Moim skromnym zdaniem to jakas kpina niby taki kryzys a dolar idzie w
    > gore.
    >

    > Pewnie zydki znow jakis przekret szykuja.

    Mógłby ktoś to "zjawisko" technicznie lub fundamentalnie wyjaśnić?

  • 4. Data: 2008-09-30 21:16:54
    Od: NoName <n...@n...pl>

    darek.wj pisze:

    > Mógłby ktoś to "zjawisko" technicznie lub fundamentalnie wyjaśnić?

    Fundamentanie to pewnie ortodoksi a technicznie technicy ale to inny swiat.

  • 5. Data: 2008-09-30 21:48:04
    Od: NoName <n...@n...pl>

    darek.wj pisze:

    > ;-) fajnie, ale potrzebuję fachowej porady, bo muszę zmienić PLN na USD i
    > nie wiem czy czekać, czy się wstrzymać.

    Jedno jest pewne posrednik zawsze zarobi .

    W tajemnicy powiem ci ze najlepiej kupic chinskie Juany.

  • 6. Data: 2008-09-30 21:49:23
    Od: "darek.wj" <d...@s...pl>

  • 7. Data: 2008-09-30 21:56:48
    Od: "darek.wj" <d...@s...pl>

    > W tajemnicy powiem ci ze najlepiej kupic chinskie Juany.

    ja muszę USD

  • 8. Data: 2008-09-30 21:58:59
    Od: Daniel <d...@l...com>

    On Sep 30, 11:48 pm, NoName <n...@n...pl> wrote:

    > Jedno jest pewne posrednik zawsze zarobi .
    >
    > W tajemnicy powiem ci ze najlepiej kupic chinskie Juany.

    Tylko trzymaj kwitek z kantora/banku, bo pozniej w druga strone nie
    wymienisz :)

  • 9. Data: 2008-09-30 22:02:08
    Od: NoName <n...@n...pl>

    darek.wj pisze:

    > ja muszę USD

    To lepiej kup papier toaletowy wyjdzie taniej

  • 10. Data: 2008-10-01 12:36:25
    Od: "JackyX" <jkas(wytnijto)@tlen.pl>

    > Mógłby ktoś to "zjawisko" technicznie lub fundamentalnie wyjaśnić?

    Banki amerykańskie zciagaja swój kapitał z całego świata i musza go zamienić
    na dolary, na wypłaty spanikowanych klientów.