  • Data: 2004-07-18 16:24:41
    Temat: pilne! przeliczniki: master a visa.
    Od: "Kasia " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie jaka (orientacyjnie) jest roznica w kosztach przy uzyciu za
    granica w strefie euro karty kredytowej visa i master card. Wiem, ze pierwsza
    jest rozliczana w dolarach, wiec tu przelicznik bylby podwojny
    (euro-dolar-zlotowka), a druga w euro, czyli przeliczenie byloby bezposrednie
    z euro na zlotowki. Tylko czy ktos moglby mi podac jakiego rzedu sa to
    roznice? Np. jak to by wygladalo przy zakupie za kwote 100 euro? Pilnie tego
    potrzebuje i bede wdzieczna za szybka i konkretna odpowiedz. Tylko nie
    odsylajcie mnie nigdzie gdzie moge to sobie sama przeliczycm bo sie juz
    calkiem pogubie. :)