  • 11. Data: 2003-08-04 10:52:41
    Temat: Re: pin do karty kredytowej
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > A ja takie pytanko... do czego ten pin? Chyba nie w celu
    > wybierania gotówki?
    >:-o

    Niestety czasem do wybierania gotówki...

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 12. Data: 2003-08-04 11:17:08
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > A ja takie pytanko... do czego ten pin? Chyba nie w celu wybierania gotówki?
    > :-o

    Np do tankowania na stacji Neste A24

    Miko

  • 13. Data: 2003-08-04 13:39:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Masz farta, że w Lukasie, bo np w Millennium się nie da i trzeba
    duplikat karty wyrabiać.

  • 14. Data: 2003-08-04 13:48:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Masz farta, że w Lukasie, bo np w Millennium się nie da i trzeba
    > duplikat karty wyrabiać.

    Na pewno tak jest w przypadku VE, może z KK jest inaczej. Z VE
    ćwiczyłem, bo koledze ukradli pin jak wychodził z baku i nie zdążył
    jeszcze go zmienić na lepszy do zapamiętania.

    A propos czy dla KK MC z BPH-PBK da się zmienić PIN, bo za cholerę nie
    mogę go zapamiętać? Nie jestem idiotą co nie może zapamiętać 4 cyfr, ale
    mam 5 kart debetowych i 3 kredytow i do tego PINy do tokenów, hasła i
    loginy do różnych serwerów. Wobec powyższego wolę używać PINów
    wymyślonych samemu. Nie polecam używania takich samych pinów do
    kredytówek i debetowych, bo kiedyś po pijaku nie tę kartę włożyłem, a że
    pin był taki jak w debetówce....

  • 15. Data: 2003-08-04 15:04:52
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > zapomniałem mojego PIN-u do karty kredytowej. Czy da się go jakoś
    > odzyskać, czy będę musiał wyrabiać nową kartę?

    w pekaosie da sie odzyskac stary pin (tzn ten sam)
    moze w lukasie takoz ?
    s.

  • 16. Data: 2003-08-05 07:59:16
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <bgl9ko$nnl$1@news2.ipartners.pl> Cyprian Prochot napisal(a):

    > "Wozik" <w...@s...pl> wrote in message

    > w jakim banku ??
    > w mBanku np. jest mozliwosc ustalenia PINu oraz zmiany limitow z interfejsu
    > internetowego .

    W mBanku kosztuje to 2zł i jeden numer z listy haseł jednorazowych. Wiem, bo
    zmieniałem. :-/

    --
    Rafał Ślubowski \\
    slubek[at]top.pl * /O `----.

  • 17. Data: 2003-08-05 12:14:47
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > A propos czy dla KK MC z BPH-PBK da się zmienić PIN, bo za cholerę nie
    > mogę go zapamiętać?

    Wiem tyle, że bankomaty mają taką funkcję. Czy działa to z kredytówkami
    nie wiem, ale zawsze możesz spróbować

    Adam