  • 1. Data: 2006-11-15 07:27:40
    Temat: pismo z banku
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam
    wczoraj dostałem pismo z banku związane z pewnymi trudnościami wypłacania
    pieniędzy z karty.
    Jest tam takie jedno zdanie które mnie bardzo interesuje:
    W przypadku braku odpowiedzi , tego i tego dnia uważamy, że spawa jest
    zamknięta.
    Zamknięta tzn co oni przez to rozumieją ??
    Wojt@s

  • 2. Data: 2006-11-15 09:27:20
    Temat: Re: pismo z banku
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamknięta.
    > Zamknięta tzn co oni przez to rozumieją ??

    Pewnie znaczy że uznają ją za wyjaśnioną i nie przyjmą reklamacji w
    późniejszym czasie jeśli do wskazanego dnia nie zgłosisz sprzeciwu na
    jej obecne rozwiązanie. A z ciekawości zapytam - pismo przyszło
    poleconym ?

    pozdrawiam
    axell

  • 3. Data: 2006-11-15 09:34:00
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    > Pewnie znaczy że uznają ją za wyjaśnioną i nie przyjmą reklamacji w
    > późniejszym czasie jeśli do wskazanego dnia nie zgłosisz sprzeciwu na jej
    > obecne rozwiązanie. A z ciekawości zapytam - pismo przyszło poleconym ?

    tak pismo przyszło poleconym
    chcą abym wpłacił pewną kwotę
    nawet do pisma dołączyli dokument w którym mam się podpisać oraz zgodzić na
    obciążenie mojej karty
    jak tego nie zrobię to co wtedy ?
    sami ściągną kasę z konta ??
    Wojt@s

  • 4. Data: 2006-11-15 11:14:12
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Wojt@s wrote:
    > tak pismo przyszło poleconym
    > chcą abym wpłacił pewną kwotę
    > nawet do pisma dołączyli dokument w którym mam się podpisać oraz
> [...]

    Sciagnac to moga, ale pojdziesz do sadu i sprawe z nimi wtedy wygrasz. Przy
    okazji, mozesz zawiadomic prokurature o tym fakcie, bo bank popelni przstepstwo.
    To zupelnie tak jakbys wyslal pismo do sasiada, ze przejmujesz na wlasnosc jego
    samochod i jak nie wyrazi sprzeciwu to po miesiacu zabierasz jego samochod.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-11-15 12:09:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojt@s" <W...@o...pl> writes:

> [...]
    > chcą abym wpłacił pewną kwotę
    > nawet do pisma dołączyli dokument w którym mam się podpisać oraz zgodzić na

    Obawiam sie ze mozemy sie tylko domyslac co jest w tym pismie.
    --
    Krzysztof Halasa