  • 11. Data: 2002-12-18 09:00:50
    Temat: Re: pko bp - czemu bylem glupi i tam mam konto
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:atpcpc$6jc$1@topaz.icpnet.pl...
    > Przepraszam, a gdzie w tym czacie jest wypowiedź, z której wynika, że ma
    > pieniądze w PKO BP, bo ja przeczytałem i nie znalazłem nic takiego?

    No to załóż , że Pan Prezes buli co miesiąc 7 zł w PKO BP i nie trzyma tam ani
    grosza.
    Jest Ci raźniej?????

  • 12. Data: 2002-12-18 09:29:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atpdfc$6ug$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to załóż , że Pan Prezes buli co miesiąc 7 zł w PKO BP i nie
    > trzyma tam ani grosza. Jest Ci raźniej?????

    Moment, moment :) mam na myśli, że nie znalazłem informacji o tym, że SL
    posiada rachunek w PKO BP - przeczytałem i następnie przeszukałem zapis
    czata jak również oddzielne pytania off-line. Czy byłbyś uprzejmy wskazać mi
    tę wypowiedź?

    --
    Robert

  • 13. Data: 2002-12-18 09:38:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    zapis
    > czata jak również oddzielne pytania off-line. Czy byłbyś uprzejmy

    Ja ja pamietam. Twierdzil, ze w koncu wspoltworzyl te rachunki. To, ze
    jej nie ma nie znaczy, ze tak nie powiedzil - pytania i odpowiedzi sa
    poprawione - na mozliwosc off-linowej prezentacji..

  • 14. Data: 2002-12-18 09:42:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atpfkg$2ia$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ja ja pamietam. Twierdzil, ze w koncu wspoltworzyl te rachunki. To, ze
    > jej nie ma nie znaczy, ze tak nie powiedzil - pytania i odpowiedzi sa
    > poprawione - na mozliwosc off-linowej prezentacji..

    Tzn. była taka wypowiedź na czacie tylko została wycenzurowana, tak?
    Niestety nie mogłem być na żywo.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-18 10:01:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tzn. była taka wypowiedź na czacie tylko została wycenzurowana, tak?
    > Niestety nie mogłem być na żywo.

    Tak bylo! :)

  • 16. Data: 2002-12-18 10:12:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atpgvh$6di$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Tak bylo! :)

    A dlaczego zostało to wycięte - jak myślicie?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2002-12-18 10:21:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał:

    > no gdzieś musi przelewać to swoje wynagrodzenie żeby inni nie widzieli :)

    Wlasnie chcialem to napisac ;-) Przeciez to jest zagranie taktyczne, zeby nikt z
    pracownikow BRE/multi/mB wiedzial, jakie dostaje przelewy z BRE co miesiac ;-)) A
    pozniej
    pewnie i tak ta kasa wraca do BRE, jako przelew wlasny ;-))

  • 18. Data: 2002-12-18 10:25:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Tak bylo! :)

    Zanim bankier umiescil zapis czata na www, to SL autoryzowal swoj wywiad ;-))

  • 19. Data: 2002-12-18 10:27:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    pozniej
    > pewnie i tak ta kasa wraca do BRE, jako przelew wlasny ;-))

    Dobrze że jest :-)
    Bo już myślałem, że to "spiskowa teoria dziejów"

    Co pracowników BRE obchodzą wynagrodzenia prezesa mbanku ????
    A jak obchodzą, to pan prezes pozwoli im poszukać sobie lepszej pracy:-(

  • 20. Data: 2002-12-18 22:54:23
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Dec 2002 11:27:28 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    napisał(a):

    >Dobrze że jest :-)
    >Bo już myślałem, że to "spiskowa teoria dziejów"

    Głównym powodem może być brak gwarancji (BFG) dla takich oszczędności.

    "Uprawnionymi do świadczeń z tytułu udzielanej przez Fundusz gwarancji
    są klienci i kontrahenci upadłego banku, posiadający środki pieniężne
    na imiennych rachunkach bankowych lub inną, wynikającą z czynności
    bankowej wierzytelność, która została potwierdzona przez bank imiennym
    dokumentem. Podmioty uprawnione ustawa o BFG nazywa deponentami.

    Z kręgu deponentów ustawa wyłącza między innymi: Skarb Państwa, banki,
    giełdę papierów wartościowych, domy maklerskie, zakłady
    ubezpieczeniowe, NFI, fundusze inwestycyjne, fundusze emerytalne,
    akcjonariuszy banku posiadających co najmniej 5% akcji

    oraz osoby mające wpływ na działanie banku, a więc członków zarządu i
    rady nadzorczej banku, dyrektorów i zastępców dyrektorów departamentów
    oraz odziałów banków."
    źródło: http://www.bfg.pl/gwarancje/index.html

    SL jest v-ce prezesem BRE.

    BAH