  • 11. Data: 2009-04-15 15:08:31
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com> writes:

    > A ja uważam, że to sensowny krok. Ludzie zamawiają po 3-4 listy, które
    > leżą gdzieś po szufladach, gubią się i potem zamawiają kolejne nie

    Ale masz jakieś wsparcie w postaci danych statystycznych? Bo równie
    dobrze ja mogę napisać, że znakomita większość ma jedną (bieżącą) listę,
    a mBank wysyła im z automatu następną gdy się bieżąca skończy.
    > wykorzystując tych. A w ten sposób człek pomyśli trzy razy, nim zamówi
    > kilka na raz. A jak pomyśli sensownie to przejdzie na hasła SMS-owe i
    > będzie miał spokój, wygodę i darmochę.
    Mhm. dopóki nie wprowadzą 10gr za SMS potwierdzający operację. Dasz
    sobie rękę uciąć, że nie?

    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 12. Data: 2009-04-15 15:34:32
    Od: "m." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    > Od 01.06.2009 hasla na papierku beda platne (ktos wie ile ?) :(
    > Trzeba bedzie pod koniec maja zamowic zestawik 4 sztuk :)

    a te smsowe czemu ci nie leza? dla mnie nie ma nic wygodniejszego.

  • 13. Data: 2009-04-15 15:35:48
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości

    > Mhm. dopóki nie wprowadzą 10gr za SMS potwierdzający operację. Dasz
    > sobie rękę uciąć, że nie?

    dokładnie
    najpierw przez płatne hasła wygonią większość na SMSy
    a potem wezmą i za SMSy ;-)

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.bankioferty.systempartnerski.pl

  • 14. Data: 2009-04-15 15:54:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Od 01.06.2009 hasla na papierku beda platne (ktos wie ile ?) :(
    > Trzeba bedzie pod koniec maja zamowic zestawik 4 sztuk :)

    nieźle się gostek obudził :)
    ile tygodni temu o tym gadalim?

  • 15. Data: 2009-04-15 18:27:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gs4vuu$87o$1@inews.gazeta.pl

    > nieźle się gostek obudził :)
    > ile tygodni temu o tym gadalim?

    Uszanujmy to - nasz usenet'owy znajomy jest w szoku po tym jak dowiedział
    się, że będzie płacić za papierowe listy.

  • 16. Data: 2009-04-15 19:59:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > nieźle się gostek obudził :)
    > ile tygodni temu o tym gadalim?

    Kiedy bylo o tym oficjalnie wiadomo ? Od kiedy i koszty ?

    Fantom

  • 17. Data: 2009-04-15 20:01:43
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > a te smsowe czemu ci nie leza? dla mnie nie ma nic wygodniejszego.

    Jakby byly zupelnei za free, i mialbym zagwarantowane ze w ciagu
    najblizszych miesiecy/lat nadal tak bedzie to by mi sie podobalo. A prawda
    jest taka, ze znajac zycie, jeszcze w tym roku bedzie mozna sie spodziewac
    podniesienia oplat za SMS - bo ludzie sie przeniosa na sms po podwyzce z 0
    na 5 zl

    Fantom

  • 18. Data: 2009-04-15 20:12:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Fantom" news:gs5erl$6kr$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Kiedy bylo o tym oficjalnie wiadomo ? Od kiedy i koszty ?

    Z jakiś tydzień temu. Informacja o tym fakcie została zamieszczona na
    śmiesznym blogu (czy jak się tam to nazywa) mBanku oraz na naszym rodzimym
    podwórku tj. pl.biznes.banki :)

  • 19. Data: 2009-04-16 09:05:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 15, 5:34 pm, "m." <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w
    wiadomościnews:gs4nbi$196p$1@news.mm.pl...

    > a te smsowe czemu ci nie leza? dla mnie nie ma nic wygodniejszego.

    I uważasz to wystarczający powód, żeby zabierać innym możliwość
    wyboru? Ja nie. Nie używam SMSów, ale nie nawołuje do ich likwidacji
    lub wprowadzenia opłat za ich używanie.
    Ja wolę listy papierowe.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2009-04-16 09:31:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości I uważasz to wystarczający powód, żeby zabierać innym możliwość
    wyboru? Ja nie. Nie używam SMSów, ale nie nawołuje do ich likwidacji
    lub wprowadzenia opłat za ich używanie.
    Ja wolę listy papierowe.

    Nikt nie zabrał tobie mozliwości wyboru i chyba nikt nie nawołuje do tego
    aby papierowe były płatne. Wybór dalej masz tylko za papierowe musisz
    zapłacić równowartość 1 dobrego piwa.

    Krzysiek