  • 61. Data: 2009-04-18 13:59:17
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gscl1b$24r$2@news.interia.pl

    > ...przeforwardowanie...

    A po polsku tego się nie dało napisać? :)

  • 62. Data: 2009-04-18 16:03:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Apr 2009 15:54:29 +0200, w <gscl4s$24r$3@news.interia.pl>, Tristan
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > W taki, że przy 4 cyfrach złodziej ma większe szanse trafić.

    Przy kodzie ważnym kilka sekund do czasu wykorzystania?
    Ty jak już coś powiesz :D

  • 63. Data: 2009-04-18 17:26:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 18 kwiecień 2009 18:03
    (autor r...@k...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <5...@4...com>):

    > Przy kodzie ważnym kilka sekund do czasu wykorzystania?

    jakich sekund? Kod ważny jest dość sporo, na pewno nie kilka sekund, to raz.
    Na pewno kilkanaście minut, ale można przetestować i może także kilkanaście
    dni.

    Poza tym, chodzi również o prawdopodobieństwo trafienia. jednorazowego, nie
    prób.

    --
    Tristan

  • 64. Data: 2009-04-18 17:35:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gsd1hg$ie5$1@news.interia.pl

    > Poza tym, chodzi również o prawdopodobieństwo trafienia. jednorazowego,
    nie
    > prób.

    Jest baaaardzo duże. LOL. :)

    PS. Tristan! Powiedz mi (ale szczerze) ty sobie jaja robisz na grupie czy
    naprawdę żyjesz w takiej psychozie? :)

  • 65. Data: 2009-04-18 17:40:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Apr 2009 19:26:00 +0200, w <gsd1hg$ie5$1@news.interia.pl>, Tristan
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > jakich sekund? Kod ważny jest dość sporo, na pewno nie kilka sekund, to raz.
    > Na pewno kilkanaście minut, ale można przetestować i może także kilkanaście
    > dni.

    Taaa, a karty płatnicze już dawno wyrzuciłeś czy podejmując to wielkie ryzyko
    nosisz przy sobie?

    > Poza tym, chodzi również o prawdopodobieństwo trafienia. jednorazowego, nie
    > prób.

    Ty tak faktycznie uważasz czy sobie weekendowo trollujesz?

  • 66. Data: 2009-04-18 18:07:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:934ku416k2hcotfpabt73prra40um0lsjm@4ax.com

    > Taaa, a karty płatnicze już dawno wyrzuciłeś czy podejmując to wielkie
    ryzyko
    > nosisz przy sobie?

    Tristan wcale nie wychodzi z domu. Na zewnątrz jest zbyt niebezpiecznie :P
    :D

  • 67. Data: 2009-04-18 18:26:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 18 kwiecień 2009 20:07
    (autor Valdi.Pavlack
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsd3ul$lkn$1@news.interia.pl>):

    > Tristan wcale nie wychodzi z domu. Na zewnątrz jest zbyt niebezpiecznie :P
    > :D

    Ja w ogóle jestem to, co najgorsze. W sąsiednim wątku na ten temat zostałem
    obśmiany za propozycje generowania haseł przez WWW oraz za korzystanie z
    konta poza swoim bunkrem. W tym znów odwrotnie, że nie mam nic przeciwko
    kilku cyfrom hasła. Tak se myślę, że moim życiowym przeznaczeniem jest być
    celem wyszydzeń dowolnego obozu. Bo cokolwiek bym nie napisał, zawsze jakiś
    smutas się znajdzie, co mu to nie spasuje.

    A miej se hasła zeroznakowe nawet i daj mi święty spokój. Dla mnie esesmany
    z hasłami są tym, co idealnie spełnia moje zapotrzebowanie.

    --
    Tristan

  • 68. Data: 2009-04-18 18:33:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gsd52i$n2j$1@news.interia.pl

    > Ja w ogóle jestem to, co najgorsze.

    Ostro.

    > W sąsiednim wątku na ten temat zostałem
    > obśmiany za propozycje generowania haseł przez WWW oraz za korzystanie z
    > konta poza swoim bunkrem.

    Pokaż mi gdzie zostałeś wyśmiany za propozycje generowanie haseł przez www?

    > Tak se myślę, że moim życiowym przeznaczeniem jest być
    > celem wyszydzeń dowolnego obozu. Bo cokolwiek bym nie napisał, zawsze
    jakiś
    > smutas się znajdzie, co mu to nie spasuje.

    Eeeee. Mi się zdaje, że Ty po prostu lubisz być w centrum uwagi. I co
    najważniejsze robisz to skutecznie - wystarczy trochę ogólnie rzecz ujmując
    głupkowatych postów bądź stwierdzeń i już jesteś na tapecie :)

    > A miej se hasła zeroznakowe nawet i daj mi święty spokój. Dla mnie
    esesmany
    > z hasłami są tym, co idealnie spełnia moje zapotrzebowanie.

    No i w czym widzisz problem?
    Odnoszę dziwne wrażenie, że za bardzo się emocjonujesz tym co tutaj się
    dzieje - zupełnie nie potrzebnie :)

    Pozdrawiam CIĘ SERDECZNIE! :)

    PS. Więcej uśmiechu na twarzy :)

  • 69. Data: 2009-04-18 18:39:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > I jak ktoś pozna Twój login / hasło, to sobie wejdzie w zakładeczkę na
    > koncie, klika i... ma listę zapisaną w pliku PDF bądź wyświetlaną na
    > jakiejś podstronie? :-)
    > Ideolo. :-)

    A co przeszkadza aby generowanie takiej listy wymagało potwierdzenia hasłem
    jednorazowym?
    Nie masz hasła - nie masz listy i koło się zamyka.

  • 70. Data: 2009-04-18 18:43:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gsd6o9$dgt$1@news.task.gda.pl

    > A co przeszkadza aby generowanie takiej listy wymagało potwierdzenia
    hasłem
    > jednorazowym?
    > Nie masz hasła - nie masz listy i koło się zamyka.

    I właśnie to tak a nie inaczej powinno wyglądać/działa.
    Niestety coś w kościach czuję, że nic z tego nie będzie - niestety.