    From: "piotre" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: platnosci w internecie
    Date: 11 Jul 2005 19:55:53 +0200

    Witam

    Troche jestem zielony w temacie bankowosci.
    Chcialem zalozyc konto, najlepiej internetowe (czasowo jestem zagranica).
    Potrzebne mi jest ono w zasadzie tylko do dokonywania platnosci w internecie -
    czyli potrzebowal bym odpowiednia karte.
    Zalezy mi aby bank nie wymagal regularnych ani okreslonych wplat, jesli
    mozliwe aby prowadzenie, wydanie karty bylo bezplatne...
    Oprocentowanie bez znaczenia (raczej nie beda to duze kwoty).
    Jaki bank, konto polecacie (o jakie karty pytac?)
    Dzieki

    Piotre