  • 1. Data: 2013-09-20 10:49:41
    Temat: plus dla EB
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    31.09 pobrali 9zł za prowadzenie konta, a 13.09 oddali. Obie operacje
    widoczne w historii (ucz się BGŻ!) i nie trzeba było dzwonić z mordą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-09-20 10:57:54
    Temat: Re: plus dla EB
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > 31.09 pobrali 9zł za prowadzenie konta, a 13.09 oddali. Obie operacje
    > widoczne w historii (ucz się BGŻ!) i nie trzeba było dzwonić z mordą.

    A po co dzwonić, skoro oddali zanim pobrali?

  • 3. Data: 2013-09-20 11:00:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 31.09 pobrali 9zł za prowadzenie konta, a 13.09 oddali. Obie operacje
    > widoczne w historii (ucz się BGŻ!) i nie trzeba było dzwonić z mordą.

    Byłoby to naprawdę spektakularne, a gdyby zdublował ten wyczyn BGŻ to już w
    ogóle, ale zapewne jednak pobrali 31.08. :)

  • 4. Data: 2013-09-20 11:21:03
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-20 11:00, MarekZ pisze:

    > Byłoby to naprawdę spektakularne, a gdyby zdublował ten wyczyn BGŻ to
    > już w ogóle, ale zapewne jednak pobrali 31.08. :)

    Oczywiście. Palcówka-literówka. Ważne, że przez chwilę było śmiesznie :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-09-20 11:28:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "cef" <c...@i...pl> writes:

    > A po co dzwonić, skoro oddali zanim pobrali?

    A pobrać 31.9 to też niezły wyczyn :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Every day it's the same thing -- variety. I want something different.

  • 6. Data: 2013-09-20 11:37:23
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > 31.09 pobrali 9zł za prowadzenie konta, a 13.09 oddali.

    Mialem tak samo. Na czacie bankowym powiedzieli mi, ze pobrana prawidlowo, bo nie
    zrobiłem w lipcu obrotu 1500, ale pare dni temu oddali. No to prawidlowo pobrana czy
    nie?

  • 7. Data: 2013-09-21 19:51:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Glaukon" 8...@g...co

> [...]

    : ze pobrana prawidlowo, bo nie zrobiłem w lipcu
    : obrotu 1500, ale pare dni temu oddali. No to

    Odpowiedź prosta i uniwersalna:

    nieprawidłowo, gdy bank bierze od nas
    prawidłowo, gdy bank nam coś (użytecznego) daje

    A jeśli bank skasował 31 września, to chyba można zareklamować. ;)
    Podobnie z 29 lutego, gdy bank uważa, iż każdy rok ma 365 dni. ;)
    Polbank uważał, że każdy miesiąc ma tyle dni, ile naprawdę ma, ale
    jednocześnie każdy rok ma 365 dni.

    Któryś z banków 29 lutego nie naliczył odsetek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'