  • 1. Data: 2010-07-13 19:13:51
    Temat: pokemony, parę słów o waszym herr tusku
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Tak ostro politycy o katastrofie smoleńskiej chyba się jeszcze nie
    wypowiadali. - Donald Tusk zostawił ciało prezydenta w błocie (...) w
    ruskiej trumnie na deszczu. (..) Taki premier nie zasługuje na mój
    szacunek - mówił w ostrych słowach Joachim Brudziński (PiS) w "Kropce
    nad i" w TVN24. Poseł PiS opisywał po raz pierwszy, co działo się w
    Smoleńsku 10 kwietnia tuż po katastrofie.
    Joachim Brudziński przytaczał pytanie, jakie miało się pojawić wśród
    najbliższych współpracowników Donalda Tuska po przybyciu na miejsce
    tragedii: "Którym wejściem będzie wchodził Kaczor?", i odpowiedź:
    "Tym? To my spie... tamtym". - Premier ścigał się z nami w drodze na
    miejsce tragedii, a potem, pod namiotem, odsłonięty przed deszczem
    ściskał się z Putinem, a ciało prezydenta zostawił w ruskiej trumnie
    na deszczu - mówił wzburzony Brudziński.

    - Żeby nie zażądać od Putina, żeby rozpostarł namiot nad ciałem Lecha
    Kaczyńskiego, żeby nie było kompanii reprezentacyjnej Wojska Polskiego
    - taki premier nie zasługuje na mój szacunek - powiedział poseł PiS.
    Brudziński dodał także, że "Putin oszukiwał Jarosława Kaczyńskiego, że
    będzie mógł zabrać do Polski ciało brata".

    Brudziński zarzucił także premierowi Donaldowi Tuskowi, że "nie
    zażądał od Putina, żeby ciało polskiego prezydenta wróciło do Polski w
    polskiej trumnie".

    - Pan premier powinien na trwałe zniknąć z życia publicznego przez akt
    wyborczy - zakończył Brudziński. Poseł podkreślił, że "poziom agresji
    sprzed 10 kwietnia spowodował to, że do tej tragedii (katastrofy
    smoleńskiej - red.) w ogóle doszło". - Gdyby nie było dezawuowania
    głowy państwa w polskim życiu politycznym, tego wszystkiego by nie
    było - mówił Brudziński w TVN24.

  • 2. Data: 2010-07-13 19:21:40
    Temat: Re: pokemony, parę słów o waszym herr tusku
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 13-07-2010 o 21:13:51 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > - mówił Brudziński w TVN24.

    znowu jakiś frustrat szuka zaczepki, ehh...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-07-13 19:39:47
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-13 21:13, Charlie delta pisze:
    żeby ciało polskiego prezydenta wróciło do Polski w
    > polskiej trumnie".

    a co mnie obchodzi jaka byla trumna?

    ps. np to mnie obchodzi

    Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach:

    2007 150,0km
    2008 333,8km
    2009 527km
    2010 344,4km

  • 4. Data: 2010-07-13 19:50:46
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Czyli jednak spełnia się zapowiedź prezesa - rozgrywamy teraz tragadią
    Smoleńską i tak do kolejnych wyborów.

  • 5. Data: 2010-07-13 20:18:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Lip, 21:50, "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli jednak spełnia się zapowiedź prezesa - rozgrywamy teraz tragadią
    > Smoleńską i tak do kolejnych wyborów.

    Po trupach do celu.
    Sam Jarosław Wielki też już się włączył:
    78,Kaczynski_do_Sikorskiego___To_wynik_waszej_zbrodn
    iczej.html

    I tak do wyborów parlamentarnych.
    Chujnia z grzybnią na grupie do mniej więcej jesieni 2011

  • 6. Data: 2010-07-13 20:22:33
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Lip, 22:18, macieks <m...@g...com> wrote:

    > Po trupach do celu.
    > Sam Jarosław Wielki też już się
    włączył:http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,802
    71,8135578,Kaczynski_do_S...

    > I tak do wyborów parlamentarnych.
    > Chujnia z grzybnią na grupie do mniej więcej jesieni 2011

    oprócz zarabiania pieniedzy ktore jest rzeczą naturalną

    nie wolno zapomnieć o sprawcach zabójstwa w dniu 10 kwietnia w
    smoleńsku

  • 7. Data: 2010-07-13 22:16:29
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 13-07-2010 o 22:22:33 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    71,8135578,Kaczynski_do_S...

    > oprócz zarabiania pieniedzy ktore jest rzeczą naturalną
    >
    > nie wolno zapomnieć o sprawcach zabójstwa w dniu 10 kwietnia w
    > smoleńsku

    "bóg tak chciał", jak mawiają wyznawcy krzyża...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2010-07-14 00:34:40
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > "b=C3=B3g tak chcia=C5=82", jak mawiaj=C4=85 wyznawcy krzy=C5=BCa...

    Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?

    kc

  • 9. Data: 2010-07-14 05:47:30
    Od: a...@v...pl

    > Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?
    >
    > kc

    A może dać im wszystkim spokój. Niech sobie mówią wypisują jak najwięcej. Niech
    nakręcają swoją ekstazę. Bo jak od lat rozsądni ludzie mówili, że większość
    spisowców jest niespełna rozumu, kompletnie pomyleni, to przechodziło się nad
    tym obojętnie. Teraz wychodzi na jaw kto nami rządził i ciągle ma realną szansę
    rządzić. Mam nadzieję, że Naród wreszcie przejrzy na oczy i dostrzeże
    prawdziwych wrogów. Przez setki lat tego nie widział, jednak media
    ogólnodostępne dokonają tego zbawczego dzieła. Sami ugotują się w swoim sosie.

  • 10. Data: 2010-07-14 06:43:35
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 14-07-2010 o 02:34:40 kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?

    A nie wyznawcy Krzyża? A może nawet Wyznawcy...

    Pzdr,
    --
    Marek