  • 1. Data: 2012-07-16 10:58:37
    Temat: pół miliona na pół roku gdzie lokować?
    Od: ETR <n...@n...pl>

    Witam,

    Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze?
    :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakimś niskooprocentowanym
    rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.

    help mee

    ETR
    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 2. Data: 2012-07-16 12:03:38
    Temat: Re: pół miliona na pół roku gdzie lokować?
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/

  • 3. Data: 2012-07-16 14:55:29
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-16 10:58, ETR pisze:
> [...]
    > :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakimś niskooprocentowanym
    > rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.

    Moge sie zaopiekowac twoja kasiora, jesli bardzo chcesz ja bede wiedzial
    co z nia zrobic przez pol roku.

    Podan nr konta ?

  • 4. Data: 2012-07-16 15:12:53
    Od: f...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 12:03:38 UTC+2 użytkownik blast napisał:
    > Użytkownik &quot;ETR&quot; &lt;n...@n...pl&gt; napisał w wiadomości
    > &gt; Witam,
    > &gt;
    > &gt; Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze?
    > &gt; :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakimś niskooprocentowanym
    > &gt; rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.
    > &gt;
    > &gt; help mee
    >
    > http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/

    W/w porównywarka nie zawsze jest aktualna.
    Ja wolę korzystać z codziennie aktualizowanej strony
    http://www.oprocentowanielokat.pl/
    i powiązanej z nią https://twitter.com/oprocentowanie (aktualizowanej co kilka
    godzin).
    W dobie pojawiających się 2-3 dniowych ofert promocyjnych może to mieć istotne
    znaczenie.

  • 5. Data: 2012-07-16 15:24:26
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    f...@o...pl napisał(a):

    > W/w por=F3wnywarka nie zawsze jest aktualna.
    > Ja wol=EA korzysta=E6 z codziennie aktualizowanej strony http://www.oproce=
    > ntowanielokat.pl/=20
    > i powi=B1zanej z ni=B1 https://twitter.com/oprocentowanie (aktualizowanej c=
    > o kilka godzin).
    > W dobie pojawiaj=B1cych si=EA 2-3 dniowych ofert promocyjnych mo=BFe to mie=
    > =E6 istotne znaczenie.

    Twoja porównywarka też jest dupna, bo obejmuje ofertę wybranych banków. Wiele banków
    spółdziekczych ma ciekawsze oferty od dużych graczy, a o tym już brak informacji. Tak
    samo jak
    nieuzględniane są oferty SKOKów.

  • 6. Data: 2012-07-16 15:42:50
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 15:24, Konfabulator pisze:

> [...]
    banków
    > spółdziekczych ma ciekawsze oferty od dużych graczy, a o tym już brak informacji.

    Ale banki spółdzielcze i skoki są nieco "w innej lidze".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 7. Data: 2012-07-16 16:08:58
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    SQLwiel <_...@g...com> napisał(a):

    > Ale banki spółdzielcze i skoki są nieco "w innej lidze".

    Skoki zgoda, ale Banki Spółdzielcze? Mają gwarancje BFG, licencję bankową i poza
    gorszą jakością
    marmurów, częstymi kolejkami i ograniczonym zasięgiem działania co zmusza do
    korespondowania
    zwykle pocztą, niczym w lokatach nie różnią się od molochów, poza często lepszym
    procentem z
    różnych dziwnych okazji, jak początek żniw, koniec żniw, barburka czy inne sianokosy.

  • 8. Data: 2012-07-16 16:50:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aha.... wrote:

    > Moge sie zaopiekowac twoja kasiora, jesli bardzo chcesz ja bede wiedzial
    > co z nia zrobic przez pol roku.
    >
    > Podan nr konta ?

    podaj.
    mom troche trefnej kasy i nie wiem gdzie ja upchnac.