  • 31. Data: 2008-08-22 05:35:29
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sie, 01:54, Kinga <k...@w...pl> wrote:

    > A jak się spłaci kartę kredytową (przelew z innego banku), to po ilu
    > dniach ta kwota będzie zaksięgowana w Polbanku?
    >
    > kinga

    Ja wysylam przelew pierwszym eliksirem w przeddzien terminu splaty KK.
    Niestety, podglady Polbankowe sa na tyle niejasne (jedna kwota
    zawierajaca wszystko, lacznie z ratami na miesiac biezacy - a mam
    raty na KK), ze nie wiem kiedy technicznie przywracaja wolny limit na
    KK.

    Limit mam spory jak na potrzeby, korzystam w nieduzym % to nie musze
    sie przejmowac.

  • 32. Data: 2008-08-25 19:16:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?

    nie da się zalogować:

  • 33. Data: 2008-09-05 18:37:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    20:30 - 20:40 polbank leży i nie wstaje

  • 34. Data: 2008-09-05 19:22:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 20:30 - 20:40 polbank leży i nie wstaje
    no to już pad na całego, potrzebowałem wykonać transakcję kartą
    i mogę sobie nią podetrzeć...

  • 35. Data: 2008-09-05 19:42:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 5 Sep 2008 20:37:37 +0200, zlotowinfo wrote:

    > 20:30 - 20:40 polbank leży i nie wstaje

    "Szanowni Państwo,

    Chcielibyśmy poinformować, iż aby dalej rozwijać możliwości naszych
    systemów oraz zwiększać wygodę korzystania z naszych usług, obecnie
    przeprowadzamy konieczne testy nowych rozwiązań systemowych.

    W związku z tym, system Bankowości internetowej Polbank24 oraz Infolinia
    banku pozostaną niedostępne od godz. 20:00 dnia 5 września 2008 (piątek) do
    godz. 10:00 dnia 6 września 2008 r. (sobota).

    Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 36. Data: 2008-09-06 08:56:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 5 Sep 2008 20:37:37 +0200, zlotowinfo wrote:
    >
    > Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    i znów leży

    "Nie można wyświetlić strony
    Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci
    Web może mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień
    przeglądarki.

    "

  • 37. Data: 2008-09-06 11:25:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    stronę logowania już naprawili
    a teraz znowu nie da się zalogować

    Nie można wyświetlić strony
    Wystąpił problem ze stroną, którą próbujesz obejrzeć i nie można jej
    wyświetlić.

    Spróbuj wykonać następujące zadania:

    a.. Otwórz stronę główną https://www.polbank24.pli poszukaj tam
    łączy do potrzebnych informacji.
    b.. Kliknij przycisk Odśwież lub spróbuj ponownie później.

    c.. Kliknij Wyszukaj, aby poszukać informacji w Internecie.
    d.. Możesz również obejrzeć listę witryn pokrewnych.

    HTTP 500 - Wewnętrzny błąd serwera
    Internet Explorer

  • 38. Data: 2008-09-06 18:40:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "zlotowinfo" g9tgjc$rfd$...@i...gazeta.pl

    > "Nie można wyświetlić strony

    U mnie OK. Nawet pieniądze, które pobrałem, nadal są. ;)
    Ostatnia operacja została :) wykonana w najbliższy poniedziałek. ;)
    (ten, który dopiero nastąpi)

    Dla mnie OK, zwłaszcza wówczas, gdy uwzględnię to, że mam konta
    także (albo raczej -- przede wszystkim) w innych bankach. ;)

  • 39. Data: 2008-09-06 18:59:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:g9ujkc$8cm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Dla mnie OK, zwłaszcza wówczas, gdy uwzględnię to, że mam konta
    > także (albo raczej -- przede wszystkim) w innych bankach. ;)

    to masz wyjątkowe szczęście, bo takich jazd z polbankiem jak dzisiaj nie
    bylo już dawno

  • 40. Data: 2008-09-08 11:04:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "zlotowinfo" g9ujvf$9to$...@i...gazeta.pl

    > to masz wyjątkowe szczęście, bo takich jazd z polbankiem jak dzisiaj nie bylo już
    dawno

    Najpierw miałem wpłacić (przed tygodniem) do Eurobanku, ale zaszwankował
    internet, więc wpłaciłem do Polbanku, z którego mogę szybko zabrać
    (przynajmniej teoretycznie) za pomocą karty. Później internet ruszył
    a belka nadciągała, więc zabrałem z Polbanku i wpłaciłem do Eurobanku,
    z którego polałem do mBanku i WBK, aby uciec od goniących mnie belek...
    Pieniądze już zeszły z Eurobanku (do mBanku nie dotarły; w WBK jeszcze
    nie sprawdzałem, bo mi nie chce się) a w Polbanku nadal są... :)

    A teraz muszę zabrać z BGZ, gdzie dziś wpłaciłem, aby polać -- na przykład
    do mBanku... Ale tutaj nie mam urządzeń skrobiących (wiem -- skro_banki są
    zabronione, ale cóż poradzić, gdy bank nie wprowadza SMSów) więc odlanie
    przeciąga się w czasie... Muszę iść do domu, zabrać notebook i zdrapki...

    Po awarii notebooka (a raczej po powrocie z serwisu, gdzie był zaskakująco
    krótko -- raptem 4 dni, wliczając transport w obie strony Kalisz-Białystok)
    kopiuję pliki po karcie z szybkością 10 Mbita/s... Notebook ma gigabitową
    kartę, ale Dipol (który mi dawał kiedyś dostęp do netu) zafundował karty
    najtańsze, więc teraz mam szybkość ze ,,stacjonarnym'' komputerem jaką mam...

    Nowa odsłona Polbanku chodzi jak burza -- na slajdzie. ;)
    (chyba dziś już nie doczekam się odpowiedzi ze strony
    Polbanku -- raz dziennie zerknąć to wg Polbankowych
    wystarczająco często)

    E...