    From: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: polbank jeszcze raz
    Date: Thu, 6 Sep 2007 09:23:40 +0200

    Witam
    Mam konto inteligo i chcialbym zalozyc konto polbank.Mam pare pytan.Jak sie
    zaklada to konto.Czy jak juz zaloze to konto i wplace kase na konto to juz
    bedzie mialo oprocentowanie 5%?Czy trzeba zakladac jakies lokaty czy cos
    podobnego zeby miec 5%.POmozcie prosze.I czy na koncie moge zamawiac karte
    kodów i zamawiac karte moge podejrzec czy wyslana zostala karta kodow tak
    jak jest w inteligo.Pomozcie prosze.Rozumiem ze 0zl kosztuje utrzymanie tego
    konta.I mam jeszcze pytanie czy jesli przez dlugi czas nie bedzie na koncie
    pieniedzy czyli bedzie 0zl to oni mi zamkna to konto czy nie?
    wiem ze pewnie bylo o tym banku ale jakos nie moge znalezc wiec prosze o
    pomoc
    z gory dzieki