  • 1. Data: 2008-03-18 17:30:20
    Temat: polbank kredyt bezpieczny - pytanie
    Od: "doremon" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dzwonili do mnie goście z Polbanku oferując kredyt bezpieczny. Nasunęło mi się
    kilka pytań :
    1. Ktoś wie jak to do końca działa ??
    2. Jak są naliczane odsetki w momencie wypłaty z bankomatu - od momentu
    wypłacenia czy po upływie miesiąca ??
    3. Jeżeli w danym dniu wypłacę pewną kwotę z bankomatu i tego samego dnia ją
    spłacę, to czy odsetki są naliczane ??
    4. Do czego może się przydać taki kredyt w dobie kart kredytowych z
    kilkudziesięciodniowym okresem bezodsetkowym ??

    Pozdrawiam.