  • 1. Data: 2006-10-22 22:07:49
    Temat: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    Przy probie doladowania telefonu online, wybralem 'platnosc karta',
    przekierowalo mnie do polcard, gdzie po wpisaniu danych z karty dostalem
    komunikat: "przepraszamy, sprzedawca nie obsluguje twojej karty". W innych
    miejscach na sieci moglem placic bez problemow.
    Co moglo byc przyczyna braku akceptacji?
    Czy bedzie tak zawsze kiedy strona przekieruje mnie na polcard?

  • 2. Data: 2006-10-22 22:15:01
    Temat: Re: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jakuboff napisał(a):
> [...]
    > Co moglo byc przyczyna braku akceptacji?
    > Czy bedzie tak zawsze kiedy strona przekieruje mnie na polcard?

    Dobrze, że nie podałeś o którą kartę i o który serwis doładowujący
    chodzi, bo to przecież nic nie znaczące informacje przy próbie
    wyjaśnienia...

  • 3. Data: 2006-10-22 22:57:45
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    Wojciech Nawara wrote some shit:
    > Dobrze, że nie podałeś o którą kartę i o który serwis doładowujący chodzi,
    > bo to przecież nic nie znaczące informacje przy próbie wyjaśnienia...

    Karta w temacie. A nie wiem czy adres 'zasilenia.simplus.pl' cokolwiek tu
    zmieni, skoro mowie, ze przekierowuje do polcard.com.

  • 4. Data: 2006-10-23 01:08:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jakuboff" <j...@i...mail> wrote in message

    > Karta w temacie. A nie wiem czy adres 'zasilenia.simplus.pl' cokolwiek tu
    > zmieni, skoro mowie, ze przekierowuje do polcard.com.

    zadzowń do swojego centrum kart i dowiedz się co było przyczyną odrzucenia
    transakcji.
    Bo ślad po operacji został na pewno, o ile do nie doszło, a nie tylko głupi
    komuikat się wyświetlił.

  • 5. Data: 2006-10-23 03:50:39
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    witek wrote some shit:
    > Bo ślad po operacji został na pewno, o ile do nie doszło, a nie tylko
    > głupi komuikat się wyświetlił.

    Tylko glupi komunikat sie wyswietlil.

  • 6. Data: 2006-10-23 05:42:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jakuboff" <j...@i...mail> wrote in message

    > Karta w temacie. A nie wiem czy adres 'zasilenia.simplus.pl' cokolwiek tu
    > zmieni, skoro mowie, ze przekierowuje do polcard.com.

    Czesto taki adres jest najwazniejszy, bo moze nt kierowac na fake www. Jesli
    nie bylo proby autoryzacji to moze oznaczac, ze na taka strone trafiles i
    dane o karcie wpadly w rece osob, ktore beda chcialy zrobic z nich uzytek.
    Lepiej sprawdz jeszcze raz cala sciezke jaka przeszedles, to czy transmisja
    byla szyfrowana i czy certyfikaty byly poprawne.

    MK

  • 7. Data: 2006-10-23 05:55:41
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    MK wrote some shit:
> [...]
    > nich uzytek. Lepiej sprawdz jeszcze raz cala sciezke jaka przeszedles,
    > to czy transmisja byla szyfrowana i czy certyfikaty byly poprawne.

    Bylo ok, polaczenie szyfrowane, certyfikat ok - tozsamosc witryny
    potwierdzona.

  • 8. Data: 2006-10-23 06:35:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 01:55:41 -0400,
    osoba podpisana: jakuboff <j...@i...mail>
    napisała:

    > Bylo ok, polaczenie szyfrowane, certyfikat ok - tozsamosc witryny
    > potwierdzona.

    Ale przepraszam, dalej chyba nie wiemy co to za "visa", VE mbanku ? VC
    multi ? A moze ekarta jakaś ?
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 9. Data: 2006-10-23 07:22:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2006 18:57:45 -0400, jakuboff napisał(a):
    > Karta w temacie.

    Ta, tyle że wypadałoby choćby podać czy to karta płaska czy wypukła,
    debetowa, charge czy kredytowa, elektroniczna... :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 10. Data: 2006-10-23 08:06:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jakuboff napisał(a):

    > Karta w temacie.

    Skoro nie chcesz pomocy to nie. Tylko po cholerę pytasz?