  • 1. Data: 2009-02-07 13:33:53
    Temat: polowanie na mieszkanie od komornika
    Od: k...@o...pl

    chcę tanio kupić mieszkanie i wyczytałem że komornicy lubią sprzedawać
    po cichu, znajomym. Ale jak przyjdzie nieznajomy to chyba nie mogą go
    wyprosić? "Panie ładny, idź pan sobie, bo nie jesteś moim znajomym". :P

    Mam pytanie: skąd czerpać informacje? Jakie są OBOWIĄZKOWE dla komornika
    sposoby informowania o licytacji? jakieś nie wiem, ogłoszenia, tablice w
    urzędach? biuletyny komornicze? (są takie biuletyny w ogóle?) może jakieś
    obowiązkowe www? A jeśli dotychczasowy właściciel ma długi wobec US i ZUS
    to kto w organach skarbowych ma obowiązek ogłosić że chce takie mieszkanie
    zbyć? Jakie są metody blokowania dostępu osób postronnych do informacji?
    I jak dotrzeć do tej informacji nie majac znajomości?

  • 2. Data: 2009-02-07 13:40:00
    Temat: Re: polowanie na mieszkanie od komornika
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zbyć? Jakie są metody blokowania dostępu osób postronnych do informacji?
    > I jak dotrzeć do tej informacji nie majac znajomości?

    Na tablicy ogłoszeń w Sądzie Rejonowym właściwym dla położenia komornika.
    Zazwyczaj za sprawą niewidzialnej ręki szybko znikają. Sejm zajmue się
    pierdołami zamiast nakazać stworzenie czegoś na kształt biuletynu zamówień
    publicznych, ale dotyczącego egzekucji komorniczych, w którym publikacja
    była by obowiązkowa. I skończyło by się kumoterstwo z zyskiem dla
    wierzycieli i dłużników.

  • 3. Data: 2009-02-07 13:48:07
    Od: k...@o...pl

    > Na tablicy ogłoszeń w Sądzie Rejonowym właściwym dla położenia komornika.

    i te ogłoszenia to tylko papier za szkłem i trzeba na piechote dreptać od sądu
    do sądu? nie mają one jakiejś reprezentacji na www?

  • 4. Data: 2009-02-07 13:58:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 14:48:07 +0100, k...@o...pl napisał(a):

    > i te ogłoszenia to tylko papier za szkłem i trzeba na piechote dreptać od sądu
    > do sądu? nie mają one jakiejś reprezentacji na www?

    Google zamkneli? Wpisz sobie licytacje komornicze, masz tego multum. Inna
    sprawa ze komornik wystawia z reguly mienie z cena wywolawcza 75% wartosci,
    wiec to nie jest wcale tak, ze kupisz mieszkanie w centrum Warszawy za 50
    tysiecy.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-02-07 14:34:56
    Od: k...@o...pl

    > Google zamkneli? Wpisz sobie licytacje komornicze, masz tego multum.

    Proszę, czytaj ze zrozumieniem. Ja zamieszam wejść TAM GDZIE MNIE NIE ZAPRASZAJĄ

    Zakładam że komornik "się tajniaczy" i ogłasza tylko tam gdzie musi bo prawo
    mu nakazuje. Być może istnieje jakieś www na których komornicy ogłaszają się
    bo muszą (i wtedy te www zapewne wyświetla się na jakiejś 549 pozycji
    w wyszukiwarce) albo sekretarka w sądzie wprowadza te dane "bo musi".

    Niech więc zaczynają licytację od 75% druga niżej a trzecią najniżej
    niech myślą że jedynym który przyjdzie na trzecią licytację będzie konkubin
    przyrodniej siostry komornika. A ja im zrobię niespodziankę i przyjdę.
    I mnie nie wyproszą bo nie będą mieli podstawy prawnej. Na takie coś liczę...

    I dlatego pytam o miejsca z PRZYMUSOWYMI ogłoszeniami.

  • 6. Data: 2009-02-07 15:31:22
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > liczę...
    >
    > I dlatego pytam o miejsca z PRZYMUSOWYMI ogłoszeniami.

    Uda Ci się, uda ale dopiero jak komornik będzie licytował TWOJE mieszkanie.

  • 7. Data: 2009-02-07 15:58:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    komornicy lubią sprzedawać
    > po cichu, znajomym.

    bzdura, urban legend.

    Kris

  • 8. Data: 2009-02-07 17:48:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > w wyszukiwarce) albo sekretarka w sądzie wprowadza te dane "bo musi".
    >
    > Niech więc zaczynają licytację od 75% druga niżej

    ... i trzeciej nie ma.
    1 - 3/4 wartości
    2 - 2/3 wartości.

    Nie ma możliwości sprzedania za niższą cenę.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-02-07 17:56:49
    Od: k...@o...pl

    > Uda Ci się, uda ale dopiero jak komornik będzie licytował TWOJE mieszkanie.

    a z licytacji nie-mojego można mnie wyprosić? nawet jeśli mam kasę i chcę kupić?

  • 10. Data: 2009-02-07 18:06:32
    Od: k...@o...pl

    > ... i trzeciej nie ma.
    > 1 - 3/4 wartości
    > 2 - 2/3 wartości.
    >
    > Nie ma możliwości sprzedania za niższą cenę.

    OK, więc ja chcę kupić mieszkanie za >= 2/3 wartości
    od komornika który "tajniaczy sie" i ogłasza się tylko
    tam gdzie musi

    pytanie: gdzie mam łowić informacje o takich mieszkaniach?

    ps: a jak a w drugiej licytacji nikt nie kupi, to co sie wtedy dzieje?