  • 1. Data: 2006-08-03 07:44:10
    Temat: pomóżcie wybrać mi konto
    Od: "gd" <g...@o...pl>

    Hej, chcę wybrać konto osobiste, pls o pomoc. Do czego je potrzebuje ?
    - obsługuje rachunek w 99% przez internet
    - chce móc na karcie mieć możliwość wybrania gotówki do 5000 w ciągu dnia i
    bezgotówkowo do conajmniej 20 000 zetek
    - karta kredytowa lub inna z jakimś sensownym ubezpieczeniem (oc, bagaż w
    podróży, zakupy)
    - chce utrzymywać limit kredytowy do konta na poziomie jakiś 10-15 tysiaków i
    fajnie by bylo nie płacić za to co miesiąc 20 złotych jak to sie dzieje np. bphu
    Przeglądałem wstępnie ofertę Aquariusa i wyglądało ok - nie ma tam jakiś
    kwasów ?
    Będę wdzięczny za pomoc forumowiczów

  • 2. Data: 2006-08-03 07:55:34
    Temat: Re: pomóżcie wybrać mi konto
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "gd" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > np. bphu
    > Przeglądałem wstępnie ofertę Aquariusa i wyglądało ok - nie ma tam jakiś

    eKonto w mBanku

    pozdrawiam, wk