  • 11. Data: 2006-12-11 18:40:05
    Temat: Re: potrzebny kredyt - ale klopot ze zdolnoscia...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > cos za cos, albo firma zarabia, placi podatki i ma szanse na kredyt albo
    > wykazuje straty - nie placi podatkow i jednoczesnie nie ma szansy na
    > kredyt ;-(

    No nie wiem. Czasem mozna miec firme, ktora sobie dobrze radzi (takze w
    papierach), a i tak banki w ogole nie chca brac DG pod uwage. Za to na
    emeryture sluzb mundurowych (wiek np. 45 lat) mozna dostac bardzo wiele
    kredytow :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2006-12-11 20:59:57
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    ok, kredyt dla lekatzy,architektów, prawników, księgowych, farmaceutów,
    weterynarzy, informatyków- TYLKO na dyplom 60000,00 bez zabezpieczeniea od
    9,99 %
    info na GG3088045

  • 13. Data: 2006-12-12 10:38:05
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    TYLKO na dyplom 60000,00 bez zabezpieczeniea od
    > 9,99 %
    > info na GG3088045

    to "od" wygląda b.brzydko ;-(

    moze cos wiecej, kto ma szanse na te 9,99%
    jaka prowizja?

    pozdr.
    RobertS