  • 1. Data: 2009-03-04 09:34:51
    Temat: powoli konczymy dołek
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    albo teraz, albo 22bm. i UP!

  • 2. Data: 2009-03-04 10:07:49
    Temat: Re: powoli konczymy dołek
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > albo teraz, albo 22bm. i UP!

    NTG. > pl.rec.humor.najlepsze

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-04 10:36:02
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote in
    message news:goligk$ai4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > albo teraz, albo 22bm. i UP!

    Czytam te wasze pozbozne zyczenia juz od 5 miesiecy i nic. Smiechu warte.

    Pester

  • 4. Data: 2009-03-04 10:36:33
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > NTG. > pl.rec.humor.najlepsze

    Dokladnie!

    Pester

  • 5. Data: 2009-03-04 11:35:02
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    dobry znak, im więcej ludzi zacznie jojcyć i powtarzać twoje rewelacje

    tym większa szansa że sie w końcu odmieni :-)

    więc dołaczam do was, jest przejebane, sypię głowe popiołem, zaczynam czytać
    dzieła zebrane Mao i zbieram zapobiegliwie konserwy

    a po cichu jak nikt nie widzi zaczynam delikatnie skupować to i owo, w końcu
    kto nie ryzykuje ten zysku nie widzi

  • 6. Data: 2009-03-04 11:51:06
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Pester,

    kiedy wg Ciebie bedzie UP? date proszę.

    Flyte

  • 7. Data: 2009-03-04 12:08:32
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    > Pester,
    >
    > kiedy wg Ciebie bedzie UP? date proszę.
    >
    > Flyte

    Pester to przecież albo z natury jest negativus albo tylko udaje - więc
    czego oczekujesz - odpowiedź jedna jest - nigdy
    zaraz kolejne bitwy padną i tak aż do narodzenia...

    ] : >

    A tu jedyną rzeczą jaką należy wykonać to pozytywnie myśleć heh :)) i temu
    wzrosty same przyjdą...

    KAi

  • 8. Data: 2009-03-04 12:15:26
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Flyte" <f...@o...pl> wrote in message
    > Pester,
    >
    > kiedy wg Ciebie bedzie UP? date proszę.
    >
    > Flyte

    Zalezy co znaczy UP. Skok na 1500 pkt jest mozliwy nawet w tym roku.
    Ale powyzej 2000 pkt to za 2 lata albo duzo pozniej.

    Pester