-
1. Data: 2008-03-18 11:10:42
Temat: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>
Witam!
Mam problem z bankiem Millenium.
Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
złożeniu pierwszej reklamacji ;-( -
złożyłem kolejne pismo wzywające do uregulowania sprawy - też bez
odpowiedzi.
Własciwie to już nie mam siły się chandryczyć z bankiem, więc chciałbym
złożyc jakiś pozew do Sądu Konsumemckiego czy coś takiego.
Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność procedur??
pozdrawiam
fafik
-
2. Data: 2008-03-18 11:27:40
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
fafik pisze:
> Witam!
> Mam problem z bankiem Millenium.
> Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
> Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
> złożeniu pierwszej reklamacji ;-( -
A o jaką ustawę Ci chodzi? Chyba nie reklamowałeś usługi bankowej tak
jak produktu - z niezgodności z umową? ;) Tutaj ta ustawa nie
obowiązuje. Chyba że kupiłeś z banku kubek na przykład. Albo laptopa.
> złożyłem kolejne pismo wzywające do uregulowania sprawy - też bez
> odpowiedzi.
> Własciwie to już nie mam siły się chandryczyć z bankiem, więc chciałbym
> złożyc jakiś pozew do Sądu Konsumemckiego czy coś takiego.
> Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność procedur??
Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.
--
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
-
3. Data: 2008-03-18 12:49:45
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Liwiusz"
>> Mam problem z bankiem Millenium.
>> Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
>> Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
>> złożeniu pierwszej reklamacji (........)
>> Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność
>> procedur??
>
> Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.
jest arbiter bankowy (na www.zbp.pl), ale tu można o nim poczytać:
http://www.bankier.pl/fo/multiarticle.html/730927,2,
poradnik.html
Ponadto warto zawiadomić GINB mailem - mnie kiedyś nawet pomogło
http://www.nbp.pl/onbp/organizacja/ginb.html
Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego
a.. telefon: 0 22 63 42 100
b.. fax: 0 22 63 42 254
c.. e-mail: s...@m...nbp.pl
*** blad ***
-
4. Data: 2008-03-18 17:23:36
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: s...@g...com
On 18 Mar, 13:49, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> Użytkownik "Liwiusz"
>
> >> Mam problem z bankiem Millenium.
> >> Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
> >> Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
> >> złożeniu pierwszej reklamacji (........)
> >> Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność
> >> procedur??
>
> > Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.
>
> jest arbiter bankowy (nawww.zbp.pl), ale tu można o nim
poczytać:http://www.bankier.pl/fo/multiarticle.html/
730927,2,poradnik.html
>
> Ponadto warto zawiadomić GINB mailem - mnie kiedyś nawet
pomogłohttp://www.nbp.pl/onbp/organizacja/ginb.html
> Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego
> a.. telefon: 0 22 63 42 100
>
> b.. fax: 0 22 63 42 254
>
> c.. e-mail: s...@m...nbp.pl
> *** blad ***
Nie ma juz GINB, jest KNF - www.knf.gov.pl
-
5. Data: 2008-03-18 17:48:45
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik <s...@g...com>
> Nie ma juz GINB, jest KNF - www.knf.gov.pl
faktycznie w stukturze BNP nie moglem znalezc GINBu -
- dopiero google znalazly starą zapewne stroniczkę z jego opisem
ale się nie zorientowalem ze to stara strona
*** blad ***
-
6. Data: 2008-03-18 22:53:59
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: s...@g...com
On 18 Mar, 18:48, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> Użytkownik <s...@g...com>
>
> > Nie ma juz GINB, jest KNF -www.knf.gov.pl
>
> faktycznie w stukturze BNP nie moglem znalezc GINBu -
> - dopiero google znalazly starą zapewne stroniczkę z jego opisem
> ale się nie zorientowalem ze to stara strona
> *** blad ***
A konkretniej w KNF, uderzac do:
4. Pion Nadzoru Bankowego(PNB) - Dyrektor Andrzej Stopczyński
Z-ca Dyrektora - Krzysztof Broda
Sekretariat tel.(022) 63 42 260
4.1 Departament Licencji Bankowych
Sekretariat tel.(022) 63 42 450
4.2 Departament Nadzoru Systemu Bankowego
Sekretariat tel.(022) 63 42 118
4.3 Departament Inspekcji
Sekretariat tel.(022) 63 42 118
4.4 Departament Bankowości Spółdzielczej
Sekretariat tel.(022) 63 42 121
Stanislaw Kluza podkreslal wiele razy ostatnio, ze o wiele bardziej
niz GINB (pelniacy funkcje nadzoru) zwracal bedzie uwage na problemy
niewlasciwego traktowania klientow. Tak wiec skargi powinny byc
traktowane z powaga.
Pzdr
MS
-
7. Data: 2008-03-19 07:09:33
Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Od: "MK" <m...@i...pl>
<s...@g...com> wrote in message
news:dc3bae5b-31f8-4bb9-bfea-929392a11d9c@s8g2000prg
.googlegroups.com...
A konkretniej w KNF, uderzac do:
4. Pion Nadzoru Bankowego(PNB) - Dyrektor Andrzej Stopczyński
Z-ca Dyrektora - Krzysztof Broda
Sekretariat tel.(022) 63 42 260
A nie lepiej wyzej? Wtedy zostanie temu nadana odpowiednia waga. ;)
Proponuje
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Centrum Informacyjne Rządu
00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
telefon: 022 8413832; 6946983
faks: 022 6252872; 6947265
e-mail: c...@k...gov.pl
MK