  • 1. Data: 2004-11-17 15:18:13
    Temat: praca licencjacka.. pomocy.
    Od: "Suchy" <t...@e...com>

    Witam.
    Pisze w imieniu kolegi ktory nie ma dostępu do netu. Sprawa wyglada w ten
    sposób:
    W tym semestrze zaczyna pisać swoja prace licencjacka - temat: Karty
    płatnicze w polskich systemach bankowych ( w nawiasie mial dopisane PKO..
    ale watpie zeby dotyczylo to jednego banku;) dlatego ten motyw pomijam). I
    teraz mała prośba do was jako jesteście jedyna pasującą dla mnie grupą, do
    tego zagadnienia. Może posiadacie jakies materiały na ten temat ? Lub
    namiary na nie.. Potrzeba ich w miare dużo aby mógł sie na czymś oprzeć, w
    temacie. Z gory za fatyge bardzo dziekuje.

    Kotantk: eues(malpa)wp(kropka)pl / gg 5599667

    Łukasz Socha

  • 2. Data: 2004-11-17 15:30:44
    Temat: Re: praca licencjacka.. pomocy.
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Suchy napisał:

> [...]
    > namiary na nie.. Potrzeba ich w miare dużo aby mógł sie na czymś oprzeć, w
    > temacie. Z gory za fatyge bardzo dziekuje.

    Jestesmy ekspertami i posiadami materialow mnostwo. Sa dostepne w
    internecie pod adresem www.google.com.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-17 15:34:45
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > tego zagadnienia. Może posiadacie jakies materiały na ten temat ? Lub
    > namiary na nie.. Potrzeba ich w miare dużo aby mógł sie na czym? oprzeć, w
    > temacie. Z gory za fatyge bardzo dziekuje.

    Zerznij www.karty.pl ....

    Do mnie kiedys napisal jeden gostek z prosba o zgode na wykorzystanie
    materialow z pomoc.irc.pl ... w tekcie wprost zawarl grozbe, ze jak sie
    nie zgodze to i tak je wykorzysta ;-) Wiec mu odpisalem, ze sie nie
    zgadzam ... ;-)

  • 4. Data: 2004-11-17 16:00:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zobacz na www.kartyonline.pl

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 5. Data: 2004-11-17 16:09:26
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    http://www.nbp.pl/

    zakładka "system płatniczy - karty płatnicze"

    pozdro
    tom

  • 6. Data: 2004-11-18 06:55:13
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 16:18:13 +0100, Suchy <t...@e...com> napisał:

    > Witam.
    Potrzeba ich w miare du?o aby móg? sie na czym? oprzeae,

    Ksiazek od choleery poczynajac od:

    - ksiazek na temat: pieniadz, rola, fukcje
    - karty platnicze i elektroniczne instrumenty platnicze
    - biuletyny nbp i ich wydawnictwa
    - zeszyty naukowe
    - ustawy/prawo bankowe
    - dyrektywy EU
    - sporo ciekawych rzeczy w necie
    - artykuly - szczegolnie rzepa, choc i w wyborczej nieraz cos fajnego sie
    trafi
    - inne gazety podzielne przez dwa bo nieraz dziwne rzeczy wypisuja :D

    Piszac o kartach wyszlo mi w sumie ok 130 pozycji bibliografi - wiec jest
    w czym wybierac. Pewnie tez nowych ksiazek rzekroczyla pewnie ze 30
    pozycji od tego czasu. No ale nie ma przepros - trzeba troche zadac sobie
    trudu aby do tego dotrzec ;-) w koncu to juz sie robi wyższe wykształcenie
    :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':