  • 11. Data: 2006-08-11 07:07:40
    Temat: Re: praktyka pocztowych przelewów
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Co wy kupujecie od tych celebrities? :P

    z pewnoscia byl to przelew za usluge ;-))

  • 12. Data: 2006-08-11 08:09:36
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    ag napisał(a):
    > no tak zupełnie btw i no offence, ale na poczcie teraz to sa zwykli
    > pracownicy a nie urzędnicy ;)
    > od dość długiego czasu...

    Formalnie nie są - jednakże poczta ma specyficzny status, co w efekcie
    sprowadza się do tego, że nie jest typową firmą usługową :)))
    Użyłem słowa urzędnik w znaczeniu kolokwialnym.

    Pzdr: Witek

  • 13. Data: 2006-08-14 10:18:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 09:07:40 +0200, RobertS napisał(a):
    > z pewnoscia byl to przelew za usluge ;-))

    Zapłata za empetrójki? ;)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2006-08-20 13:25:44
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    ag napisał(a):
    > no tak zupełnie btw i no offence, ale na poczcie teraz to sa zwykli
    > pracownicy a nie urzędnicy ;)
    > od dość długiego czasu...

    No tak nie do konca - pracownicy PP wciaz maja status funkcjonariuszy
    publicznych - Art. 6 Ustawy o PPUP Poczta Polska.

    --
    pzdr
    robbi